Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
západ slunce
Autor: anakonda (Občasný) - publikováno 6.10.2010 (00:00:36)


Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 6.10.2010 > někdy ta komprimace nedopadne dobřečím to je ?
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 6.10.2010 > jaxxana> to nevim a já myslela že je aspon trošku povedená :-(
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.10.2010 > Ahojkyyy, co jsem mluvil s klukama co fotí, četl odborné příspěvky a kritiku nejen tady na totemu, tak to je nejen praxí, ale také technikou focení, kvalitou přístroje, vybavením a mnohými dalšími.
Také profíci nebo ti kteří tomu rozumějí a umí to, své obrázky retušují a všelijak upravují.
Takže: pokud na to vše nemáš dostatek peněz, netrap se s tím.
Taky si třeba zkus na tomto obrázku zakrýt slunce tak, aby jsi v pravém horním rohu měla jen malý kousek větvičky. Takovou tu ,,vidličku." Zakryješ tak vlastně všechny zbývající větve.
Nebo naopak zakryj levou část obrázku až k samému úpatí středně vzdáleného nejvyššího kopce. Tím je jakoby odstraníš a vznikne ti úplně jiná fotka.
To jsou věci které provádějí fotografové ve svých ateliérech. Teprve pak něco zveřejní.
Zkus se optat kteréhokoliv fotografa, kolik fotek zveřejnil bez náležité úpravy.
Focení je základní prvotina, ostatní musíš doladit.
Takže: Hlavu vzhůru a foť hlavně pro radost sama sobě. A tomu, kdo o to bude stát.
Hodně štěstí, Bajata.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.10.2010 > Nebo odstřihni celou horní část, mraky i se sluncem a ponech jen zlatavý obzor právě bez slunce. Vznikne tak moc hezká fotka, která by se mi moc líbila.
Dostal jsem několik takových fotek od kamaráda.
Obzorové fotky bývají hezčí zúžené a delší.
To je ale jen můj pohled, to, co se líbí mě.
:-)) Vezmi si kus většího papíru a pomalu zakrývej libovolné části obrázku. Uvidíš, kolik pohledů a krásných fotek můžeš vytvořit z jediné fotografie. To je také jedna z fint a tajemství fotografů.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.11.2010 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.5.2012 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter