Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zjevení
Autor: Filip B. (Občasný) - publikováno 10.12.2010 (14:18:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 10.12.2010 > Plátno 100 x 100 cm
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.12.2010 > člověče...těch pocitů co mi prolétlo hlavou a ani jeden nezůstal stabilní...to je kresba...kresba...prostě plná krásné, dětské fantazie...snad to pochopíš správně, když napíšu: Tohle se mi občas zdává...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 10.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 10.12.2010 > nářez!
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 10.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 10.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 11.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 11.12.2010 > Mohl bys dělat ilustrace pro knihy Stepana Kinga, nebo A. Hichoka.
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
soti (Občasný) - 11.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 13.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.12.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 16.12.2010 > PECKA
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.12.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.12.2010 >

..technicky profesionální práce,zase,...morbidita,slabý kafe... nedosahuje úrovně reality....ptám se, proč to neustále zdůrazňovat, když je i opačný pól, neméně silný....krev sice taky teče, ale jinak, a jinam....

Vidím možná "obětování beránka"...no, jsi mě asi stejně zase dostal, i když Ti je to šumafuk.....nakonec máš asi i trochu pravdu,v té zavilé provokaci, že všechno je mnohem horší, než se zdá.... já se přimlouvám za to lepší, než se zdá..


<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 15.12.2010 > Mima> Kazdy si to muze vylozit po svem co se tam deje
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 16.12.2010 > Filip B.> 

....taky si to každý nějak "vykládá", po svém,,....a "hodnotí", většinou 5 D..,a očekává někdy jakoukoliv reakci.Málokdy se dočká..... Kdo sem dává příspěvky, čeká na komentáře....Jsi asi povznesen poradit jiným,reagovat na jejich pochybení či zdařilý pokus,...a vůbec asi nestojíš o nějaké "hodnocení" tvých příspěvků???!!!...  I takový profíci jako lumik, Regio, Káda, Grafik,...je jich možná tady deset,..nebo i více, nevím,..si občas najdou chvilku,...okomentují některé  příspěvky....jen Ty se pouze "Sluníš"....samý Déčka a 5tky,....je to pro tebe "statisticky", nebo jinak  významné ?????......Jinak si nedovedu vysvětlit, proč sem své příspěvky vůbec ještě dáváš????Musí to být už dávno veliká NUDA!!!....Je to poněkud kontraproduktivní prezentace,...všichni Tě obdivují, kritiku neumějí,..a CO Z TOHO ????...čerpáš?,...energii????...jsem rozčarovaná, i když je Ti po tom houby....


<reagovat 
 čtenář OSAagent - 18.12.2010 > Mima> ?? myslím že by si svou energii měla radši vrhnout na pleveláře co ohodnotěj každou volovinu a každej den sem vrazej výcvak z Výcvakova. Neříkám, že to je kdovíjak boží, ale má to právo tu být, což se o nečem dá říci jen s velkou velkou nadsázkou.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.12.2010 > čtenář> ...jo, polepším se...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.12.2010 > čtenář> 

...ještě si dovolím podotknout....na "výcvaky" si taky někdy troufám,jakož i do sekce literatury čas od času zabrouzdám,... připouštím, že energií se má šetřit, zvlášť, když na něco člověk nemá.......ale zdá se mi toto "virtuální prostředí" dostatečně otevřené  všem, kteří publikují příspěvky jakéhokoliv druhu a kvality.... komentáře nějak vstřebávají, příspěvky jiných hodnotí dle svých možností...proč sem tedy všichni "chodíme"?.......já sama za sebe......děkuji za jakýkoliv komentář........

P.S. ..i plevel krásně kvete.....a jsou tací, kteří ho nevytrhávají rovnou i s kořenem, nechají ho žít...,nebo si, čtenáři vytrhej  dostatečně plevele sám,...zbude Ti možná jen ukázková zahrádka....


<reagovat 
invisible (Občasný) - 7.6.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter