|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bajata (Občasný) - 2.1.2011 > Milý Pepo Kurvo,
smazání tvé P.F. mohla provést redakce, optej se.
Jinak věř, že je lépe políbit prdel zasraným hajzlům, jak jsi nás nazval, než se setkat s člověkem tvé inteligence.
Přeji hodně štěstí ve tvém světě úžasných MYŠLENEK, které ventiluješ.
Také ti přeji, aby jsi jednou nebyl rád, kdyby si tě alespoň všiml někdo z těch ZASRANEJCH HAJZLŮ.Protože z výšek, ve kterých se ve svých myšlenkách nacházíš, se často velice prudce padá dolů. Do sraček.Hodně štěstí. :-) :-) :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Josef Kurva (Občasný) - 2.1.2011 > Mima>
.....no ty vole, tobě to tu hnulo žlučí, dostalas to teď ze sebe?????........já zlobu ze sebe většinou vymlátím na makiwaře, ale zranil jsem si ruku, tak to zkouším takhle!!!!!!!.....taky to jde, ale neni toono!!!!!!!....to byl dobrej vtip, že jo???????.............ale zpátky k tématu!!!!!!!!!!!..............tobě se to řekne "perlit"!!!!!!!!!!!!!!!!!........... jenže já se tu teprve rozkoukávám a testuju, jak píšeš co tu vydržíte, abych věděl jestli tu mám publikovat, takže ještě vydrž, dočkáš se možná i jiných slov.................i když zatím zjišťuju, že na vás je tady právě těch slov škoda vy svině!!!!!!!!!!!!!....................................... už můžu vydechnout a přestat "perlit"??????????????
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|