|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Na stránky Totemu jsem zavítal před pár lety z toho důvodu, že jsem chtěl zveřejnit ,, poezii " či lépe ,,básně" které mě napadaly.
Na mnohé se dnes dívám s jistým úsměvem. Ale tehdy, tehdy jsem si myslel že jsou dokonalé. Snad je tomu tak se vším co jsem dosud napsal a možná napíšu. Nevím.
Stejně tak si myslím, že podobně je na tom mnoho dalších autorů. Setkávám se tu s hezkými, krásnými i dokonalými věcmi. Ať je to poezie, fotografie, grafika, kresby a spousta dalších.
Jsou tu ale také mnohé zvláštní věci. Na první pohled velmi nedokonalé, až si člověk říká .....ale nevidím do nitra člověka, co ho k tomu vedlo a jaké měl myšlenky, pocity, co prožil a proč to píše. Nebo jim nerozumím.
Pak se tu nacházejí věci vulgární až pornografické, Ale ne umělecky pornografické. Podle mého se spíše jedná o jistou úchylku autora.
No a třetí kategorie jsou věci urážlivé. Se snahou ponížit druhého člověka, jeho práci, myšlení.
Ty považuji za nejhorší. Ale je celkem možné, že ten, kdo se takto vůči druhým chová, za něco bojuje. Možná je to inteligentní člověk, který by opravdu chtěl aby na Totemu byly jen dokonalé věci. Otázkou zůstává, jestli chce dokonalost pouze pro sebe, své věci a své zaměření.
Jestli je schopný pochopit druhého člověka, jeho cítění a myšlení.
Jestli si uvědomuje, že kdokoliv jiný, který se ubírá jiným směrem, ((napsal podle něho hloupost)), může prožívat veliké životní trauma, které potřebuje ventilovat. Nemá odvahu navštívit lékaře, psychologa, ale potřebuje se například ze všeho vypsat. Vypsat se a doufá, že najde pochopení, spřízněnou duši, která je na tom zcela stejně.
Pokud však takový člověk najde jako odpověď nechutné a urážející vulgarismy, může to mít tragické následky.
Sám nevím za co takoví lidé bojují a proč používají takové prostředky. Nikdy mi to žádný z nich nevysvětlil.
Nebo jsem to z jejich vulgarismů nepochopil.
Proto bych je chtěl poprosit, zdali by mohli přestat se svým způsobem vyjadřování a pokusili se o jinou formu boje za zlepšení úrovně Totemu. Nebo čehokoliv jiného, za co bojují. Popřípadě rozumně vysvětlili za co a proč tak bojují.
Pokud toho nejsou schopni, či nechtějí a přináší jim to jakési ,,uspokojení", pak se obracím na všechny, které takovým způsobem osloví, aby si toho nevšímali. Najděte si jiné autory kteří nejsou vulgární a něco umí. Na ně se obracejte o radu , s prosbou o pomoc, atd. Takových autorů je tu naprostá většina a věřte mi...STOJÍ ZA TO JE POZNAT !!!
Hodně štěstí vám všem kteří publikujete či jen navštěvujete Totem.
|
|
|