Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodní víly
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 1.3.2011 (08:48:24)


 Věza (Občasný) - 3.3.2011 > wisteca> Ve svých fotkách nehledám žádná záhadná vysvětlení. Fotím co mě zaujme, co se mi líbí a OBSAH fotek pak nabídnu divákovi. Je na každém, jestli ho osloví, nebo ne. Fotím ráda zvířata a přírodu a nemusí za tím být "něco", prostě jen zvěčňuju krásu živého, daný okamžik. Občas zaexperimentuju s křivkama, barvanma a kontrastama - jen pokusy, hříčky. Zase nic tajemného. Podívala jsem se na tvojí fialovou, nakloněnou a rozmazanou fotku moře. Jak jsem ti pod ní napsala, také v tom nevidím žádné poselství pro diváka. Pouze jsem vyčetla, že máš radost fotit prošlým kinofilmem a že z něj takového snímky lezou. Proč ne, je to zase tvoje potěšení. A taky se to nemusí každému líbit. Každý fotíme svým stylem a nehledej za tím žádnou vědu. Každému se líbí něco jiného a to platí i o ostatních přihlížejících a bodujících. Jednomu se libí tvé fotky, druhému třeba občas moje a třetímu zase někoho úplně jiného. Občas se můžou někteří i shodnout a může se jim zalíbit obojí. To je právě ta rozmanitost a zajímavost na celé věci. Když se líbí tvé fotky, jsi spokojená, ale když se líbí moje, honem do útoku, přisadit si. Už dávno vím, jak tě tohle těší, tak jen do toho děvče. Já zůstávám nad věcí...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter