Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
předjaří
Autor: pomerančová (Občasný,Redaktor) - publikováno 22.3.2011 (10:49:38)

v kavárně Fra
na pultě
opadávaj´
tulipány

bílá

prosvětluje
tmu slov
               a
v čaji plave
mi žlutý
uzávěr
od medu
semínko
slunce

jsou zbytky zimy
chvíli
tiše v nás

barmanka
topí oči
v poezii

ve stínech
kouře


je doba opouštění
klíčí novej čas



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 22.3.2011 > moc hezký, jenom bych asi vypustil žlutý uzávěr od medu (za jedno nevim, co to je, za druhý se mi to tam trochu zadejchává).

Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 22.3.2011 > moc ti to neplyne
<reagovat 
 Čtenář - 22.3.2011 > čtenář> a ty jsi kdo? :-)
<reagovat 
čtenář literární agent - 22.3.2011 > lyrický balast, "barmanka topí oči v poezii" - esli v tom víně, tak to jo :0)
<reagovat 
Marek Prokop (Občasný) - 22.3.2011 > je to dobrý jen si dej příště pozor na to ab jsi to napsala ne takhle ale jinak, pěkná básnička to je ale, nemusí být, to si splň, budeš dobrá i v budoucnu, a nepiš takový slítaniny ve výsledku, jinak dobrý geny tam jsou napsaný, díky ještě jednou, snaž se trochu, nashledanou, přečti si třeba věru rosí, nebo se víc soustřeď,...Marek P.
Body: 3
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 22.3.2011 > atmo
Doporučil 
<reagovat 
martinik (Občasný) - 22.3.2011 > kolik těch čtenářů vlastně je, za mě lepší čtverka
Body: 4
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 22.3.2011 > čtenářů je hafo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tlouie (Občasný) - 22.3.2011 > to se mi líbí :-) "uzávěr od medu, semínko slunce" je pro mě super. i ta atmosféra, celkově jak to působí a plyne .))
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 22.3.2011 > taková popina, ale příjemná, produševnělá (fuj, to jsem zplodil patvar zasejc:D)...oživující.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Brela (Občasný) - 25.3.2011 > mne sa taktiez paci to s vrchnakom semienkom slnka:) cele to posobi hravo, sviezo, prijemne :)
Body: 5
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 24.3.2011 > Trapný tak jako celá ty, trapný jako vy všichni, nemehla, neumíte zkonstruovat ani slušnej rým, tak si tam chodíte vyčazovat duši a myslíte si, že něco přijde a vono přijde akorát tak velký hovno. Přijde a zase odejde. A to je tak asi všechno k těm vašem oduševnělejm hovno básním.
Body: 1
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 26.3.2011 > celulosa> celulózo, přicházíš ještě jistěji než kouzelník a tvoje komické vložky "auvejs" miluju více než sendvič a la "Kaiser und Lábus". doufám, že se někdy stavíš i u mě. miluju pozitivní kritiku. - vždy jsem byl tak mezi jedničkou a dvojkou. jedničkář s cancourkem, ušmudlaný jedničkář, falešný dvojkař. - a co ty, aspoň štverky, pětky?
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 10.5.2011 > Píšeš pěknou poezii, líbí se mi:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter