Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
statarce
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (18:00:00)


Bajata (Občasný) - 24.4.2011 > KOho jsme třískali???
Úchyláky, kteří obtěžovali nejen osamocené ženy po parcích, ale také malé děti. No a také pokud obtěžovali někoho z nás.
Pokud byli někde zalezlí a obšťastňovali sami sebe, byli nám naprosto ukradení.
Když ale vylezli ze svých doupat...a začali obtěžovat...zvedla se domobrana. Možná by jsi to pochopil kdyby ti znásilnili dceru nebo syna. Já tehdy děti ještě neměl. Ale tam kde jsem bydlel se to občas stávalo.
Policajti, tehdy VB, je samozřejmě ,,nechytili" tak jsme si sami zjistili kdo to byl a kde se scházejí.
Ani to nebylo těžké.
Samozřejmě můžeš namítat, že se v tom svezli i ,,nevinní." Jo, určitě. Ale drželi mezi sebou ty hajzly a bránili je.
No a co jsme z toho měli??? Kdyxž jsme si s nimi párkrát promluvili...zmizeli jinam a v našem městě byl klid.
Nevím jestli to pochopíš...ale doufám že jo.
Stačí vysvětlení?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter