Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Boření mýtu
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 17.7.2011 (12:26:10)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 19.7.2011 > co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří, budeš mít celý zítřek volný...
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 19.7.2011 > pomerančová> ale co s tím časem..jsem rád, že si se tu ozvala..moc rád..opravdu..moc.
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 19.7.2011 > inu, s časem je problém, že je ho buď moc nebo málo, málokdy přesně... a jinak zdravím :-)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 19.7.2011 > pomerančová> jo, ale já si to užívám..teď zrovna mluvím s tebou..není to fajn.. je to fajn..je to fajn..jo..
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 19.7.2011 > já se budu těšit, že se zase objevíš..měj se.
<reagovat 
Čtenář - 17.7.2011 > perfekt! nedělní kázání jak vyšitý! zhudebňuji a zpívám na svým políčku*
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 17.7.2011 > čtenář> Normální vidění..řek bych... akorát ve světě hodnot, možná trochu promiskuální..rád používám tyhle nesmyslná slova..ach, lidi se jich budou držet..protože si myslí, že fše se točí kolem nich..a tak to jde.. svět o nich vlastně nic neví..taková bleška..ale říkej to nahlas..už je zle..tak radši dost.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> kdo jsi..řekni..ano..?
<reagovat 
angela (Občasný) - 20.7.2011 > a basta!
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > carpe> jo..basta fidli..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter