Koukej na to takhle,prvni co te na fotografii zaujme je ten cernej spodek,otazka je proc?,mraku jsou vporadku,stozary vypadaji jako trochu mazli,jinak mi to nic nerika,nema to naboj,fotografie ma divaka zaujmout.Ja te chapu,tobe to neco rika ,protoze vis ,ze jsi neco fotil zo tobe neco rika,ale jenom tobe.
Rozumis co tim myslim,to je tvoje foto do supliku.Az to jednou budes prohlizet,tak si reknes (jenom ty)to jsem fotil tam a tam,bylo takovy a takovy pcasi,vaze se ti k tomu vzpominka,a zase jenom tobe..
Takhle me muj znamej vyhodil mnoho a mnoho fotografii.
Ahoj Borek
Hele uloz si je na disk,popis a schovej.Ted zrovna prohlizim fotky(barevny,vyvolany v labu,z cech) jsou asi tri roky stary,z me prvni navsteve v cechach po deseti letech,a najednou jsem zjistil,ze jsou tam dobry fotky,ktere splnujou to novodobe skatulkovani,kompozice ,barva,i naboj maji.Drive jsem na ne koukal jako nehodnotne.To neni jenom muj nazor,ze jsou dobre(ne vsechny,to je jasny).Jo nasel jsem tam i draty-Kadanske okoli s elektrarnama,i zadratovany Prazsky hrad,pohled od Staromaku na Hrad.
Jsem hodne sebekriticky,hledam chyby na svych fotkach abych se vyvaroval pristich,to je pro mne to hlavni,rozumis?
Preju ti dobre svetlo a at se dari.Borek