Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Očista
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 18.10.2011 (18:38:42)


 Leviathan (Občasný) - 9.1.2012 > miroslawek> Tím my snad naznačuješ, že je nakonec prázdná má hlava, když nedokáže přisoudit dobré hodnocení této slátanině. Mimo to četl jsem od tebe víc takových to slátanin. Připomínáš mi jednoho autora ze Saspi, říkal si tam Literatius maximus- (už jen toto jméno zhlediska latiny ukazuje jak na tom byl se vzděláním, Scriptor a nebo poeta ano, ale Literatius, toto slovíčko fakt neznám.) Ten psal něco podobného tobě, význam v těch svým pokusech o poesii viděl podle mě jen on. Každá jeho báseň byla to samé, obrovské vyblití spojenin, co jen zdaleka budí dojem metafory (i metafory mají být srozumitelné, jejich nesrozumitelnost může zatemnit jen vzdělanost čtenáře, moderní poesie je omyl, je dobrá leda tak pro uzavřenou skupinu lidí co nic neumí a pro spekulanty s trhem knižní produkce, jež podle mě nemají ani čas ty sračky co dnes vycházejí číst). Individuální projem plný šifer, které prolínají celou tvou báseň a činí ji tak neuchopitelnou, je jak jsem řekl na nic. Tvá originalita spočívá jen v tom, že zde publikuješ to co nadaný básník zavrhne. Je pravda, že hloupost nejvíce nalezne um tam kde namísto světla (Platonské krásy) je jen tma a sem tam klamem vyvolaný šerosvit, ale na mě toto neplatí bohužel jsem i trochu vzdělán a to i na poli klasického vzdělání, které dnes již není moc aktuální. Toto není dobrá poesie, doslova slepit mnoho evokací, aby budily dojem jakési jednoty a budily dojem, že ladí i k názvu dokáže každý. Tvou tvorbu dokážu takto vidět na 50 básní v jedné sbírce, ale číst od tebe pořád ten samí styl spoléhající se na to že tma nedovolí vidět pravou podobu věci je prostě monotónní klišé a mimo to, že nepíšeš oslnivě a kvalitně, tak i tvé průměrné a často i podprůměrné básně jsou k tomu monotónním klišé a to není dobrá vizitka. I když je pravda, že své příznivce zde máš, to každý jsme na amatérském serveru zde si najde své příznivce každý i tak netalentovaní autoři jako ty.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Leviathan
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter