Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
z peřiny nevzplanu
Autor: Sopran (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Sopran (Občasný) - 6.4.2012 > ale veď o tom to presne je, kontrast si našiel, ešte aj tu mrtvu knižnosť ti to vyevokovalo, čo bola ako predobraz v hlave, potiaľ to fungovalo. Tu sa môžeme baviť len o tom, či sa na takomto kontraste dá niečo vypovedať, či to u čitateľa vedie k ďalšej úvahe, ale asi ne. Otázka pre mňa je, že prečo, čo sa na polceste zháčilo.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 7.4.2012 > Hoši s dynamitem> tu sa dostavame uz k otazke zameru, ktory citatel dedukuje z textu. Cize ty si dospel k dedukcii, ze autor uvadza nejake jazykove prostriedky, v podstate tak robi uplne prvoplanovo bez nejakeho ineho zmyslu, navyse je to uz tak opozerane, notoricky preflaknute, ze ho treba upozornit, ze tade cesta nevedie. Oki doki beriem tvoj citatelsky postreh na vedomie.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 7.4.2012 > Hoši s dynamitem> podnietilo ta to k uvahe, ktora nesla mimo temy textu, len niekde sa stala chyba, snad obraz dostatocne nevyladeny, nedal zapravdu, ze sa netreba pustit textu a treba nieco vytknut autorovi. Ale preco sa motivicky to specenie vratilo ako symbol od kritika? Co dodat. Ja tomu nerozumiem.
<reagovat 
 Sopran (Občasný) - 7.4.2012 > Hoši s dynamitem> autor som ja, to zase schadzas pomaly do nejakej debaty o plagiatoch. Ja som si uz mienku o tvojich vychodiskach urobila. Su mi dostotocne jasne. Skor ma zaujimalo nieco ine, ale nevadi. Myslim si, ze nevidis cestu tam kde ja. Co neni taka tragedia, len roznost pohladov.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter