Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
přibyla žena, tak odešel člověk
Autor: naturaLSD (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.6.2012 > vem si, že ta jak je mladá, tak je blbá..
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2012 > čtenář> Myslím si, že je to o jiném. Ale problémy autorovi bych taky chtěla mít.
<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 17.6.2012 > ,,..nejvíc po tobě toužim s představou

jak se se mnou rozcházíš ..'' ..hm to je tedy láska jako trám..



<reagovat 
čtenář gin - 17.6.2012 > Jestli jsi ji "dobíval", tak to asi skončila v nemocnici, ne?
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 17.6.2012 > připoutáni k sobě, jako k Zemi, jako rotující, rozdvojený flus spojený tenkým vláknem hlenu, které ne a ne prasknout.
<reagovat 
čtenář nLSD - 17.6.2012 > tlouct se dá třeba na bránu hradeb společenskejch konvencí, případně desítek jinejch. obsah komu tedy jen vypovídá o tvých motivech, vizích a "preferencích".
<reagovat 
 čtenář gin - 17.6.2012 > čtenář> Anebo je to prostě hrubka ;-))
<reagovat 
 čtenář nLSD - 18.6.2012 > čtenář> těch je tam ale několik. a jsme tam kde na začátku. proč sis TY vybrala zrovna TUHLE?
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 17.6.2012 > ale jo, nápad to má. Jen na boření konvencí je to málo. I když na druhou stranu....J.X.Doležal z Reflexu prý svatbou "rebeloval konzervatizmem", no a vida: už jsou rozvedení.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 18.6.2012 > Díky. Zorientovávám se je pomalu. Pomalu, ale jistě... A pak jsem v prdeli zaséj. Nebrat vážně představu, že je dobré hned se rozejít? Já jsem si myslel, že to musí bolet. ve svých letech. Ve svých letech. A včíl? Ve svých letech? Su překvapené, že to fakt bolí, bémové nebémové. Kurva to bolí!
<reagovat 
 čtenář nLSD - 18.6.2012 > Kranad> bolí. blbej si to vysvětluje tak, že je neprávem připravován o to, co si zaslouží, ovšem ani chytrej na tom neni o moc líp. bolest sice chápe jako nutnost progresivního posunu, že by se mu tím ale zmenšovala, to jsem si ještě u lidi v produktivním věku nevšiml. jestli politika, vztahy, umění... dyg je to jedno. nejdřív pochopme fyziku ze šestý třídy, pak teprv pozvolna zvedejme zrak.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 18.6.2012 > čtenář> máš u mne panáka. Je to tak. Nejprve fyzika šestý třídy a pak bižola. Nezůstat u leporelové anatomie opačného (pořád ještě většinou) pohlaví. Evoluce. No a tedy nesvoboda. Škrtneš-li to, bolí to. No a?
Tak to mělo být vyřčeno? Jo, kdyby si téma svobody neukradli bémové a nezakrývali-li by jím velké hajzloviny, asi bych o ní psal víc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter