Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro Michelle a kouzelného človíčka. z kolekce more amore amores (copyright)
Autor: kranad=fernet (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
benkroft (Občasný) - 19.6.2012 > dobrá říkanka na "pískoviště"
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.6.2012 > benkroft> no dyť!
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 19.6.2012 > Omlouvám se za další kecy, ale poraďte. Kdokoliv. Teoretici se přou o to, jestli dílo obstojí vždy samo o sobě nebo je jeho (správná) interpretace možná jen v kontextu autora(ovy) osobnosti. U téhle říkačky určitě stojí pár veršů za povšimnutí, ale nedávají hlubší smysl bez znalosti kontextu. Něco málo napoví odkaz na ty filmy. Zkuste mi někdo nadhodit odkaz na dobrou báseň "o oběti". Chtěl bych si přečíst, pokud možno moderní, verše tematizující konflikt "odpovědnosti" a "romantické lásky". Má něco Miroslav Holub?
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 19.6.2012 > Ehmm.. mám být vůbec polichocena? Ovšem jinak jsem ráda, že myslíš na mé nedělní narozeniny
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.6.2012 > Michelle> Tak vše nej! Já je mám zítra. A řek bych...no tak s koeficientem 1,50 Tvých let.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.6.2012 > Kranad> Úžasná shoda, další rak s uměleckými sklony, tak gratuluji!  S tím koeficientem.. možné to je, jestli už je Ti přes půl století mrk
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.6.2012 > Michelle> ....zítra je snad ještě Blíženec, ne? Aspoň mi to spolužačka Astronox tvrdila! No a má kalkulačka opravila koeficient na max. 1,40 (já jsem spíš chtěl nenápadně říci, že vypadáš mladě. Ale to dělaj ty oční stíny.)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 20.6.2012 > Kranad> Je to možné.. no nic, netrap se tím, že nejsi citlivý a umělecky založený ráček  Že vypadám mladě se nemýlíš, kromě toho, že stále JSEM mi ještě navíc tipují o deset méně, někdy jim to nevymluvím ani svým OP  Ale stíny to nebude, myslím, že za to může hlavně má asketická povaha (mjachu nečti to!) - nepiji, nekouřím, neponocuji a neustále sportuji na čerstvém vzduchu totedajo
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.6.2012 > Michelle> jo, já se tím trápím. že jsem jeden rak a druhý čehý. A jinak sasmozřejmě připíjím deckou červeného Syrah, 2009 Sicilia. Dostal jsem a čichnul jsem.
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > ...proč...? :-)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.6.2012 > kouzelný človíček> mnoho slov, že jo? Ale dobře se to na člověka "leje" samospádem. Jen jsem zapomněl dedikovat Xindlovi X (ten andělský lubrikant).
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > Kranad> no - řekl jsi co jsi potřeboval - amen..:-)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.6.2012 > kouzelný človíček> já prostě nedokážu říct "nejsi" tak poeticky jako Ty. Potřebuji na to mnoho slov. Ale jestli mi dáváš rozhřešení (amen), tak to překousnu a jdu dál (no ale v mých letech je i ten lubrikant spása a Madisonské mosty děláme každý den. Von ten Clint Eastwood už také nejni žádný mladík).
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2012 > Kranad> nenene - to jsem nechtěl abys to takhle pochopil - překvapila mě tvá pozornost kterou jsi mi věnoval a asi jsem si to vyložil po svém - ale počkej - napsal jsem ti básničku...:-)
<reagovat 
Čtenář - 20.6.2012 > ta ikonka je otřesná
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter