Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LEGO
Autor: naturaLSD (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 24.6.2012 > keby to tak bolo tak by ti  z "toho" tak nešvitorilo....D
<reagovat 
čtenář nLSD - 24.6.2012 > :))), je to tak. Jó zlatý časy, když tyhle servéry před deseti lety začínaly. To bejvávaly jinší časy. Odtamtud sem, ten propad od blbejch nadějí k ještě blbější prázdnotě, budu li ztrestán stářím, sepíšu to pak do hodně trudnýho románu. Exttemní dílka, vypjatější komy, svý i cizí, celou tu dobu si dávám stranou. Nedávno jsem na to koukal, mám jich v archívu už skoro mega. To je ve wordu asi 500stran! Představ si to. Deset let. Litera, totem, písmák a - samý perly!
<reagovat 
čtenář nLSD - 24.6.2012 > Asi mi to žážo nevěříš, ale já vás mam přitom strašně rád. Každej se pereme s vlastníma nedostatkama různě. A tady je strašlivě moc poučnýho materiálu. O lidech, těch prevítech;), co si nejčastějc dávaj sakra pozor, aby na sebe nevykecali něco navíc. A to je důvod, PROČ jsem si liter servery oblíbil. Blbost, jedna ze stoprocentních nekonečností, tady ztrácí v uměleckých ambicích a chorných sebepřesvědčeních poslední zábrany.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 24.6.2012 > čtenář> člověče! a přitom mi tady nikdo nebude věřit, že na to nemám čas! huž vhidím jak si představujou, že mý mindráky mne ženou kh zhoufalství a do khlávesnice pláču. Neměl jsem čas ani na srovnávání literry či co s totem oné, jen jsem nakouk na phísmákha tuším a zůstal na Totem. A víš co? Mý totemový zvhíře je Slepýš.
blbost ztrácí poslední zábrany...neboj, neztrácí. ale díky za vyznání!
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 25.6.2012 > čtenář> ..ano môže byť, že máš rád totemákov ja ti to neberem ale aj tak tvoje výroky "niektoré" sú manipulačné :))
<reagovat 
 čtenář nLSD - 24.6.2012 > Kranad> ;), pak ale k vyznání malý doplnění. Pracuju z domova, od pc a netu. To je strašlivě osamělá práce. Ne že bych si občas nezašel mezi lidi na špeka, ale jinak bez spolupracovníků a hlavně bez šéfa k dozoru - peklo! Tyhle servery jsem objevil kdysi skoro náhodou. Na práci držim plnou pozornost tak patnáct minut, no a pak se holt jdu trochu "srovnat" komem nebo dílkem sem. Pět minut a - zpátky do procesu. Takhle denně desetkrát, dvacektrát, třicetkrát. Ani nevim. Věř, nejsem na svoje výkony tady pyšnej. Jsou to jen nedomyšlený ústřelky, v kterejch - jak správně napsala žaža - se taky moc nekontroluju a obtěžuju druhý třeba popisama svý věčný nadrženosti. Uvědomnění si výpovědní síly zdejších uživatelů mi došlo až později a ke sběru jsem se nerozhodl s předem promyšlenym záměrem. Takže není co závidět.
<reagovat 
 čtenář nLSD - 25.6.2012 > žaža> No, některé? Já myslím, že všechny. V tomhle se náš naturel zásadně liší. Protože i existence osobnosti žáža nepochybně ovlivňuje okolní svět(lidi). Ty od toho dáváš ruce pryč, ať si každej po svym, svoboda subj a pod, já naopak provádim nátlak. Snad rozumem, vědou, určitě plněním sexuálních fantazií, divokostmi atd. Jestli to oba děláme s plnym přesvědčenim a co nejblíž hraně starostí o sebe a druhé, všechno je jak má být.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 24.6.2012 > čtenář> děkuji. takhle zranitelně formulovaná otevřenost je sama o sobě hodnotou.
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 25.6.2012 > čtenář> 

..aha tak to je čistý zámer veríš si, že to padne na úrodnú pôdu tak či tak

-nesľubuj si od toho veľa :) ..pekný deň


<reagovat 
 čtenář nLSD - 24.6.2012 > Kranad> Neděkuj, neni zač, dělám to pro sebe (což nijak nepopírá, že vás mám rád). Hodnota v tom je, ale zužitkovatelná jen s malou pravděpodobností. Jinak jde o "prostou" porucha sebezáchovnýho pudu, následek otravy bilirubinem.
<reagovat 
 čtenář nLSD - 25.6.2012 > žaža> Sakra žážo!!! Musim si přece věřit! A z principu víc, než na kolik stačim, jinak bych přece byl stěží poloviční chlap. Já ti holka přece rozumim. Taky jsem začínal od základu sevřenejch kolen. Prdlačky hezkej den! Pocivej život k sobě samý ti přeju. Promiň, jsem přecitlivělej.


<reagovat 
 čtenář vatel - 24.6.2012 > čtenář> aha, tak už vím, který ty jseš! my dva jsme se nikdy neměli rádi, ale jedno ti přiznám. naučil jsi se za ta léta aspoň nenadávat. namyšlený jsi ale pořád stejně.
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 25.6.2012 > čtenář> pozor!!! aby si nebol OBEŤOU vlastnej interpretácie ..ale aj tak pekný deň..DD čau
<reagovat 
 naturaLSD (Občasný) - 24.6.2012 > čtenář> :))), ale to nevíš, že jsem byl k tomu donucenej! Okolnostma. Od doby, kdy jsem schopen se svejma odchylkama sakra dobře uživit, už to jinak nejde. Soběstačnost a následná nepotřeba si ulevovat na druhejch holt zapříčiní vzedmutí i tak neočekávatelnejch vlastností, jako je uměřenost, neli přímo - slušnost:)!
<reagovat 
 čtenář nLSD - 25.6.2012 > žaža> Vlastně jsi to napsala přesně. Já BUDU vlastní obětí. Ale než v pasivitě a pohodlí delší život, to ať mě to radši zejtra bolestivě roztrhá. Ale okolnostem ani druhejm lidem se nepoddám. A jsem přesvědčenej, BYTOSTNĚ přesvědčenej, že mi desetkrát víc rozumíš, než přiznáš najevo. Ale dost už. Máš pravdu, hezkej den a... děkuju.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 25.6.2012 > naturaLSD> To Tě čekají hezké věci...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter