Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Rada do rezava z kolekce Jen tak
Autor: Pryskyřník (Občasný) - publikováno 25.1.2003 (16:18:31)
další ve sbírce>
 

Vyházej harampádí ztuhlé rezem.

Nalož ten smutek

do vrásek potulných cikánů.

Smutek z vlastní hlavy.

A předtím než jej odvezou

řekni devět hezkých slov.

Aby odváželi

laskavost.



Poznámky k tomuto příspěvku
Daen (Občasný) - 25.1.2003 > - do vrásek potulných cikánů - tak to se mi vážně líbí. Jen nevím, co chceš říct: řekni devět hezkých slov - jaká slova myslíš?
<reagovat 
 Pryskyřník (Občasný) - 25.1.2003 > Daen> Myslím prostě jen hezká slova. Číslo je náhodné, nemá žádný význam. Je to o radě smutnému člověku. O špatné, rezavé radě, podotýkám. Smutek se dá přenést na druhé, aniž by o tom zpočátku věděli. Přetvářka, sobeckost atd., o tom to je. Myslel jsem, že to není až zas tak nesrozumitelný, ale nejspíš jsem se splet.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 26.1.2003 > Ta laskavost mě dostala. I bez vysvětlení. "Odlož svůj smutek, ale tak, aby až přestane ubližovat tobě, neublížíl nikomu jinému." Jen za tu myšlenku si zasloužíš 1.
Body: 5
<reagovat 
 Pryskyřník (Občasný) - 26.1.2003 > Naty> Přesně tak jsem to myslel. Jsem rád že chápeš.
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 29.1.2003 > Cha chaá ... Když jsem si to přečet poprvý ( a podruhý a potřetí) myslel jsem, že tam je něco navíc, něco vyumělkovaného.. ale mě to prostě jen nedošlo! Ale ale ale teď mi to pálí, sedí, zapadá, líbí, moc líbí... diky.. chacha chá ch chácháchá ch ch cha.. já to chápu.. (snad)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (23) 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter