Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vivamus
Autor: Leviathan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář cestou - 30.9.2012 > líbí se mi vyplavená mumie, o níž se dá říct spousta věcí
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 3.10.2012 > obcesní je schválně? mi by sedlo i obscéní i obsesní....
<reagovat 
 Leviathan (Občasný) - 3.10.2012 > Kranad> Ano, to je záměrně.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 3.10.2012 > Leviathan> ....jojo, obec, obecní, obcovat. Mezi námi: přede dvěma měsíci mne také přepadl lesbický motiv i s faunem, byls rychlejší v publikování, což se počítá. Nicméně jsem komponoval po svém a tak to spatří Totem světa.

Drž se!
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 3.10.2012 > O.k nemám ted moc času a mám moc věcí do školy, pošli mi avizo žes to publikoval, hrozí že bych to zapoměl, mimochodem toto není lesbický motiv. Převzal jsem to od Catulla je to z jedné jeho básní. Žena do níž se zamiloval se totiž jmenovala Lesbia.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 4.10.2012 > Leviathan> Takhle jsem to nemyslel, klidně zapomeň. Netrpím stihomamem, naopak, uvědomuji si téměř nemožnost být originální. Tedy naprosto originální. To neznamená nemožnost napsat něco po svém, nikomu to necpu.

Měj se!

P.S: Pokud máš ve škole latinu, věřím, že mi ten verš přeložíš lépe než je k mání v googlu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter