Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krabička sirek
Autor: Syd (Občasný) - publikováno 5.10.2012 (20:56:46)
Televize je fajn, slíbí vám štěstí, pak vyjdete ven a na prvím rohu dostanete přes hubu. Jako ten chlápek, co žvýkal bilý Orbitky. Třicko s pruhama, trenky s kostkama, pivní břicho, žabí nohy a hlava bez ksichtu. Stál tam před pokladnou a já čekal, ze každou chvílí vytáhne pistoli a střelí se. Co jinýho clověku jako on zbývalo. Vytáhl stovku a nikoho nezastřelil. Sbalil rohlíky s Majkou a šel asi někam chcípnout na stáří. 

Bylo léto a město bylo prázdný až to přišlo smutný. Na rohu na jednom starým, žlutým baráku visel seznam kokotů. Šel jsem se podívat, jak si vedu. Byl jsem na dvaapadesátým místě. Docela slušný na kluka ze burákova někde na severu. Mohl bych být kokot z povolání, platili by mě zatímco bych seděl s nohama na stole, dělal kokotiny, říkal kokotiny a psal kokotiny. Nebylo by to špatný. 

Moje kokotství je hrubý, primitivní, vlezlý a ohraný, nic lepšího nesvedu. Ale stačí to na krásný dvaapadesatý místo. 


Poznámky k tomuto příspěvku
Alexander Zoltán (Občasný) - 6.10.2012 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2012 > Joj. Závěrečná fáze kokotství je drsná, to jo. Člověku dochází, že prostě nemá sám sebe pod kontrolou a nikdy už mít nebude. Tak si to začne omlouvat hlasitym sebeudávánim. Jo, závěrečná fáze kokotství je hustá. Násobí sebe samu. Tak co? Asistovanou sebevraždu. Rozebrat na součástky. Ze zisku zaplatit školu deseti africkejm dětem.
<reagovat 
 svatava (Občasný) - 6.10.2012 > čtenář> Ej, chyba. Zapoměl jsem se podepsat. A druhý souvětí rozdělit dvě části.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter