Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jenom trénink
Autor: Draconian (Občasný) - publikováno 14.10.2012 (12:21:28)


 Draconian (Občasný) - 30.5.2014 > Sartori> Autor tě zklame:-))..pro mne je to uzavřená záležitost. Příběh jsem odvyprávěl a bohužel je to už staré. Možná tak ještě v syrové fázi bych to upravil...jenže jak?? Já prostě nemůžu učesat sci-fi stránku věci, když tomu prostě nerozumím:-))
jasně, člověk má psát to, o čem něco ví, co zná...jenže to bych nemohl psát nic:-)))
samosebou u nových textů budu rád za rady...čím odbornější..tím lepší. Například, kdybych pokračoval v Tertiu.
Tohle je ukázkou toho, jak jsem psal v určité době, a pro mne pokud se dílo nevydá někde tištěně či elektronicky nechci už do textu sahat. Píšu další věci. Snad budou udělané trochu lépe...ono se to nezdá, ale odjisté doby si dělám pečlivější rešerše...respektive jsem se zase dozvěděl jak na to.

jj, ty meteory..to jsem "po.ral"...vím, žeto není to samé. Asteroid je vlastně planetka. Takže je to pás asteroidů.

moc děkuji za přečtení, jsem rád, že závěr překvapil. Ostatně taky o tom to bylo.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Draconian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter