Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vždy nadosah
Autor: tesilDDR (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > no jo, ale já jí to nevyčítám, to bych psal špatně. Já se jen tluču do hlavy, že jsem neodvázal včasto Zvíře, co mám v sobě. To zvíře má šanci furt, bylo tady před vyhnáním z ráje.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > jo ještě něco, promiň: líbí se mi Tvůj nick a pak je důležité vědět, že jsem pod Nuselákem pracoval. A byli jsme tam kdysi na hororové rodinné dovolené - můj otec byl chorobně žárlivý - a spali v hotelu....kurva! mea Mnémosyné (Šiktanc)!
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > Union.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > ...nejsem prost ničeho.
(když už jsme u té otevřenosti: tady je tolik už prověřených jmen, že na mé dotčenosti absolutně nesejde. Jen mne sere, že jsem ještě všechny nerozklíčoval. Naopak: jsi Ty tak rafinovaný, že publikuješ i jinde a jinak?)

P.S: jestli tvrdostí myslíš hroší kůži a "nestydět se za blbosti", budu se muset víc zamyslet.
<reagovat 
tesilDDR (Občasný) - 26.10.2012 > Povím vám, je tak vzrušující čekat desítky sekund na načtení každé stránky. Hněval jsem se kdysi, dokud jsem nepochopil proč to tak je. To vzrušení, to vzrušení! Třeba se za chvíli dočtu, že jsem byl zařazen do časopisu. Do knihy! Jistě to tak cítí všichni, včetně odpovědných. Jinak by se asi někdo ozval nebo s tím něco dělal.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > tesilDDR> trochu jevím pochopení s Tebou.
Zvaž: 1) přenášení archívu (práce pro vrahy). řešením snad vyprdnout se na to, sponzoři odpustí.
2) redakce to dělá po zaměstnání a nejsou všichni ani zdatní teoretici uměn odhaduji. Jen mají dobrý vkus. V duchu doufají v demokratické mechanismy, jako hlasování nicků apod.

Však ale plody té činnosti jsou víc než nadějné. Alespoň tak čtu na čelní straně, takže auTořři nechť o knihu a časák bojují.
<reagovat 
 tesilDDR (Občasný) - 26.10.2012 > Kranad> Prozradím ti jedno tajemství. Proč tu jsem. Trénuji slušnost. Nikdy v životě jsem se nevyjádřoval k dílu někoho, u koho jsem nevěřil v možnost dalšího rozvoje. Retardace i demence jsou nevratné, tečka. Ale am tvorba je mi svatá. Také jsem býval amatér, a vím, že mi psaní svého času zachránilo nejen zdravý rozum, ale i život sám. Je tedy příhodné trénovat slušnost tam, kde pro ni není důvod. Tvrdím tedy (slušně): současný zamrzlý stav totemu je škodlivý pro každého mladého, kdo sem s chutí přijde. Už také nejsem punkáč s čírem, nehodlám zachraňovat svět, dokonce ani ne likvidovat servery jako literra nebo mezera. Ale pořád se hněvám, hrozně.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > tesilDDR> Ty seš prozaik a platíš provize Kmentovi? Tak to abychom si vykali? (promiň: smajlíky nemám k dispozici, tak mrkání až příště).
<reagovat 
vkl (Občasný) - 26.10.2012 > Napsat její oblíbenou knihu většinou nestačí, nakonec stejně skončí s nějakým Rudolfem, který nikdy nenapsal ani půl stránky.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > vkl> ale třeba zas umí dobře šou....milovat. Já jsem takhle přišel o svou první lásku a voš...miloval ji pšeceda Myslivecký jednoty, kerýmu je coby synovi prominentního komanče naprosto šumák Kultúra, né? Vo tom to je, Galino!
<reagovat 
 tesilDDR (Občasný) - 26.10.2012 > vkl> Je to tak. A bohužel i v případě, že kniha je nejen pro ní, ale navíc se i dobře prodává. Celý život se člověk o něco snaží, a když se mu to podaří, zavře si tím zase jiná vrátka. Už nikdy třeba nepoznám upřimnost. Každá jen lehce nadprůměrná kurva mi dneska zahraje úsměv tak, že i přes všechny své zkušenosti si nebudu moci být nikdy jist. Takže... beru to dneska jako svojí poslední šanci.
<reagovat 
 tesilDDR (Občasný) - 26.10.2012 > Kranad> Já tě už kranade neznat... Ono jako, každý si jdeme především to své, ale tolik nesnahy to aspoň trochu to zkrýt, no, v tom na tebe nikdo nemá.
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 26.10.2012 > tesilDDR> Anebo člověk napíše úspěšnou knížku, kterou si jeho milovaná ani nepřečte.
A dává to vlastně smysl, když ji člověk nepsal pro ni :-) A důležitější bude, že je s ní člověku dobře. Ideál "Přečetla, oblíbila si, je ti s ní dobře", je fajn, ale člověk nemůže chtít všechno :-)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 26.10.2012 > Kranad> 

v čom čo je?

 


<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > tesilDDR> to se docela mýlíš, jen jsem navázal na vlkovu (vklovu) interpretaci a posunul to Monty Pythonovsky k "vyššímu smyslu". A navíc je to pravda (ale tím jsi mi udělal dobrou službu, protože jsem si vyzkoušel, že ta metoda funguje).

pokud ti chybí banální "líbí", máš to mít. Upřímně: nuselská dutina líbí. Míjení je nám vlastní. (naopak bych řekl, že málokdo se tím zde psaným zabývá tolik. Alespoň časově).

S pozdravem: Kranad
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > maxima gali> promiň, ale je tam napsáno "vo" a ne "v". Je to narážka na jednoho potrhlého českého komika, který dělal prý toho poskoka u výtahu v hotelu a objevil jej Ivan Mládek a "proslavil" se svým koktavým "a vvvvo tom to je...".

No ale jinak (jak s klukama diskutuji dále) jde o realitu: co ti pomůže estetika nebo umění nebo i cit, když to tvá milovaná (teď mluvím za platoniky, ne za holky) opravdu chce a ty to neumíš. Každá ztratí trpělivost, nejen blbě vdaná (víc po mně nechtěj zde, ale soukromě)
<reagovat 
 tesilDDR (Občasný) - 26.10.2012 > Kranad> Poslední, co bych si přál, by bylo odradit tě od otevřenosti a chuti sem vůbec něco psát. Ač z nejtvrdších, koukám, ani ty nejsi zcela prost jistých náznaků dotčenosti. Ale vydýcháš to, ty určitě. Věřím a přeji.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 26.10.2012 > Kranad> 

no hej umět treba

 


<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.10.2012 > maxima gali> ale to neznamená, že když seš na křižovatce, že nehodíš blinkr!!
Doprava? Doleva? Rovně??!!

Gabča alespoň zahodila snubní prsten, jenže já si předtím vůbec nevšiml, že nějaký má, což bylo výborné, jinak bych jí neŘek (neřím): "keby si bola moja, nedal by som ťa ani za svet". Lenže to bolo na Gorome a tam platia iné fyzikálne zákony (omlouvám se za imitaci slovenčiny).

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter