Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Padající koňadra z kolekce zima
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 31.1.2003 (00:07:03)
další v kolekci>
Ahoj Xmarku, já už mám taky koňadru! Jenomže jsem si ji podle rady Gino Hašlera dala na chvíli do ledničky, aby spolupracovala při focení, a ona mi teď nedrží na stromě :((


Poznámky k tomuto příspěvku
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > V podstate je snímek O.K. jenom nedávej hlavní motiv doprostredka ( to jen vyjímecne),oríznul bych to vpravo kousek vedle toho kmenu (vetve),mozná by tady pomohla nejaká fotopomucka,filtr nebo rozmázlý vetve,kazdopádne by se to vyjímalo na barevný obloze.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.1.2003 > Martyfoto> No jo, možná bych na to i přišla posléza sama, jenže jsem si udělala zkusmo výřez, zesvětlila ho a pak jsem ho jako blbec uložila místo původní fotky. Takže můžu posunout sýkorku ale jen za cenu dalšího zmenšení obrázku. Ale zase se mi tak líbilo, jak padá, že jsem neodolala a dala to sem. Ta obloha je moc světlá, to je fakt, je to foceno proti obloze, všechno byly prakticky jen siluety, jak zesvětlím strom se sýkorkou, je nebe úplně bílý. A já furt ještě neumím podstrčit tam nebe jiný.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 31.1.2003 > Já to řikal - neposedí a neposedí. Příště do lednice i s tim stromem, aby zdárně přimrzla :)
Co s tim Martyfoto proved, to teda čumim, jen se ptám: Je to pořád ještě fotka?
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 >

Dybys vedel na co kazdej den koukás v novinách a casákách a to na coveru!


<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 31.1.2003 > Vzzznnn zbuch ;) Hezky moment.
Body: 5
<reagovat 
Márty (Stálý) - 31.1.2003 > Docela by mě zajímala fotka koňadry posazené v lednici mezi jogurtama. Možná by to byla docela dobrá reklama se sloganem "I koňadra to zobe".
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > Jo,ale koukám ty si spadla sem uz vyucená a navic nevidim nikde napsáno udelej to takle,ty jo?Jinak se to dá tak i líp vyfotit a tím myslim ty fotopomucky a do toho patrí i správná expozice a tim zase myslim takovou abys docílila svýho a ne jenom dobre exponovat.Nic ve zlym,ale hnusný je hnusný slovo a takový tam od vás normálne neprichází (i kdyz sem zazil horsí).
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 1.2.2003 > Martyfoto> jen si myslim, ze jsi tu fotku spis pokazil nez vylepsil - na to jakej ses na kompu machr.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 2.2.2003 > Machr nejsem zadnej ani pc freak, a neslo o to neco vylepsit,ale ukázat jak se dá co delat,ja nevim kde to porád ctes?ze premejslís porád nejak z cesty?Vetsina lidí to sem dává ze se chce neco naucit.Mysli pozitivne.(Jinak mi de líp focení nez PC a blbou fotku ani na PC nespravís a to tim nemyslim tudle,ta je v podstate O.K.)Do sveta zdar!
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > Hele takle sem to udelal asi za 2 minuty,je to treba kýcovitý,ale to nehraje roli.I kýci se dá neco naucit,Je to tady.Pred nejakejma pokusama na PC udelej si napred kopii.Tady sem udelal výber-jen oblohu,na ní sem dal prechod modrou/moc sem si s tim nehrál.Výber sem pak otocil, zmensil gumou jen na sýkorajza,otocil,pozadí máznul prstem (de i jinak),výber zase otocit,sýkorajza trochu doostrit,vzadu trochu máznout a je to.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 31.1.2003 > Martyfoto> To je fakticky dost drsný - Jurij Koňadrovič Gagarin!
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 31.1.2003 > Martyfoto>          hnusny
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.2.2003 > Martyfoto> Je to od tebe hezký, že se mi to snažíš vysvětlit, ale vůbec tomu nerozumím. V čem jsi to dělal? Nemám tušení, jak se otáčí výběr, o zmenšování gumou ani nemluvím a vůbec už nevím,  jak se mázne pozadí prstem.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.2.2003 > eh, tohle je lepší než ta martyfota zpotvořenina, nemám nic proti úpravám na počítači, pokud se to pak tak presentuje, ale fakt nejvetsi humáč je, když nám na coverech, jak M píšeš, servírujou zcela nechutně, trickama nadupanou, lidskou "přirozenost" snoubící se s dokonalostí.....
Body: 3
<reagovat 
Viv (Občasný) - 20.6.2003 >  Ptáček - sebevrah :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 1 2 2 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 (20) 21 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 60 61 62
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter