Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Češi
Autor: UmeniEmoci (Občasný) - publikováno 8.11.2012 (07:54:44)
Čechům nastala krutá doba,
necítí se v zemi své být doma,
ovládla je zášť a zloba.

Po nocích konejší se vínem,
nechtějí být ovládáni splínem.
Opitá ústa již nepoví,
proč obrostla srdce trnoví.

Poddávají se svému strachu,
že zmizí v pouličním to prachu.

Kdo vzpomene si na Čechy,
nevzdělané to lenochy?
Kdo uroní slzu pro Čecha,
co po sobě dluhy zanechá?


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.11.2012 > Vidím to jinak, ale druhé hodnotím podle sebe všichni.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > Přísloví "Podle sebe soudím tebe." není vždy vhodné. Páč nepiju a dluhy nedělám. Tahle báseň je o alkoholu, kterým si plašíme starosti a o tom, že rozhazujeme i to, co nemáme. Vznikla opět před lety. Upozornění na to, že když si někdo pořádně naháže hnoje na vlastní hlavu, pak by si to také měl sám uklidit a nesnažit se stáhnout do toho druhé. Je to o tom, že statistiky mluví jasně, teoreticky jsem se každý rok asi upila do bezvědomí, spíše někdo to udělal za mne. No a ty dluhy, vidíš sám, je to samá exekuce, zabavené majetky a lidi bez prostředků. Není to o soudu, je to opět o lidech, o člověku, který nadělal svým jednáním tolik škody, že se to ani za pět let nedá napravit. Úmyslně jsem to psala v množném čísle, protože od doby, kdy jsem psala tyhle řádky, jsem zjistila, že se v tomhle srabu topí mnohem víc lidí. Takže mi nevnucuj svůj pohled o soudu, napsala jsem, co jsem viděla, vidím a jak to vnímám. A je fakt, že od takových lidí, ostatní dávají ruce pryč.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > IAN HEROICKY, mne ta vaše improvizace baví. Upřímně jsem se zasmála. A teď by mě zajímalo, co Vás k tomu vede, co Vás pohání, že zrovna u mne máte takovou silnou, nutkavou a pro mne, zdá se neodolatelnou potřebu psát?
<reagovat 
 Čtenář - 8.11.2012 > UmeniEmoci> madam, ianovu věc jsem nečetl, ale vím, co umí. umí. vy tu hážete do jednoho špinavého pytle VŠECHNY čechy. tak pak se nedivte. kdo zjednodušuje, kdo není schopen domýšlet, budiž. ale jak začnete veřejuně prskat, máme právo se ohradit. přinejmenším slovy nebo alespoň rouškou proti vaším bacilum.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > Milý čtenáři, zdá se, že jste se nechal unést svými pocity a vytvořil jste si domněnku, že na Vás někdo prská. Je mi líto, ale to, že moje řádky tak berete, je Váš problém, ne můj. Neznám IAN HEROICKY, nevím co umí či ne. Můj komentář patřící k jeho improvizaci, páč mě to zajímá. Nemám si, co domýšlet, protože pakliže to budu dělat, dojdu ke stejnému závěru jako Vy. Domýšlení je jedna z hlavních věcí, která vede k podobné vzrušené debatě, o kterou se tu snažíte. Já mám ráda, když se mluví přímo a proto jsem položila otázku. Vadí Vám to? Tak to nečtěte a nekomentujte. Chcete li diskutovat na úrovni, bez domněnek, které Vám škodí, fajn, budu ráda a bavit se můžeme. PS: budu ráda, když budu vědět s kým mluvím, ocenila bych kdybyste se přestal schovávat za nálepku anonymního-neregistrovaného čtenáře a komentátora.
<reagovat 
 Čtenář - 8.11.2012 > UmeniEmoci> Je zajímavé a příznačné, jak dovedete svižně zformulovat obranný prozaický text. Přitom přiznáváte, že podobné "básně" "tvoříte" pracně. Opravdu, tady není co domýšlet. Vy nejste schopna, já nemám zájem. Protože - všichni Češi nejsou stejní. Vaše "dílo" vypovídá o vás, nikoli o příslušnících národa. (mezi nickem a neregistr neni rozdíl, oba o sobě nevíme nic. ale vlastně jeden rozdíl existuje. přihlášený může své komy zpětně upravovat - což vy činíte a já nemám zapotřebí)
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > IAN HEROICKY, ano všimla jsem si, že mi něco ukazujete, ale otázkou zůstalo, co. Nechtěla jsem se domýšlet. To jste mne zaskočil s tím přirovnáním ke komunistickému režimu. Jsem si vědoma toho, že co jsem napsala a píšu, se nebude líbit. Všichni jednu věc nemůžeme vidět stejně, úhlů pohledu je tolik, kolik párů očí se na danou věc dívá. Ano, je to o stylu, ten zřejmě dráždí. Jistě by se to dalo napsat i jinak, našla by se vhodnější slova, ty jsem přiznám se, nehledala. Skutečnost je taková, že jsem si sem přišla pro reakce a komentáře, právě proto, abych věděla, jakým směrem se ubrat. Vaše improvizace mi nevadí, naopak, baví mě v dobrém slova smyslu.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > Milý čtenáři, obviňujete mne z něčeho čeho si nejsem vědoma. Ano, přihlášený může zpětně komentáře upravovat, chcete mi nastavení stránek dávat za vinu, směšné. Již napsaný komentář maximálně doplňuji o myšlenku, ale to, co naznačujete, nedělám. Nebudu se ospravedlňovat z něčeho, co jste si vymyslel. Přiznání jsem Vám žádné nedala, nemám důvod a mimo to, na co si to tu hrajeme. Na básníky, kterým leží svět u nohou? Já si tu na nic nehraju. Nemá cenu zdá se diskutovat, pokud útočíte, vytváříte si domněnky a převracíte něčí slova. Myslete si, co chcete, stejně tak bych se mohla domnívat já o vás, proč se tak bráníte. Jistě se Vás to dotklo, asi taky zjevně mělo. Dělejte jak nejlépe umíte. Za tím, co jsem napsala si stojím, je mi jedno jak moc vám to bude ležet v žaludku.
<reagovat 
 Čtenář - 8.11.2012 > UmeniEmoci> Vaše věc. A já si budu lidi dál tak trochu dělit. Přinejmenším na ty, co pro svý blízký (rodinu, město, národ třeba) něco dělají a na ty, co zamaskovaní za Hodnost (lásku, emoce, citlivost) jen škodlivě prskají. Přeju vám, ať si najdete zábavu odpovídající vašim možnostem. Protože píšete hlouposti a "básně" navíc naprosto tragickym způsobem.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 8.11.2012 > IAN HEROICKY,

od Vás kritiku beru.
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 10.12.2012 > tohle není klasický verš ten má předepsanou formu toto je kýč bez rytmu- rýmy slabé a obsah nic moc
Body: 1
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 10.12.2012 > toto nen propagace mé poesie ale takto má vypadat jedna z mnoha forem klasického verše v mém případě se jedná o poloviční alexandrín- je tam rytmus, snaha o rýmy co nesou alespon známky originality i když ne vždy se to povede na to narazí každý- podotýkám znovu toto není klasický verš- porovnejte a uslyšíte co znamená rytmu, problém je že klasický verš je rytmický!
http://www.totem.cz/enda.php?a=304464

<reagovat 
 UmeniEmoci (Občasný) - 11.12.2012 > Leviathan> Zajímavé, dočkala jsem se hned pěti komentářů, vida, že ti jazyk rozvážu. A to po té, co jsem si dovolila ohodnotit tvoji tvorbu, já vím nedostal si plné hodnocení. Buďme k sobě upřímní.
<reagovat 
lstejskal (Občasný) - 2.1.2013 > Asi tak duchaplné, jako když důchodce v tramvaji prohlásí, že "je to hrozný".
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter