Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nikdy neříkej nikdy
Autor: yolo (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
cit-i-zen (Občasný) - 19.11.2012 > nikdy neříkej nikdy proužkovaným košilím? :-)
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 19.11.2012 >

četl jsem v Nancy Friday dopis jednoho psychoterapeuta ((už ta expozice - mimochodem pravdivá - dost vypovídá o absurditě sebereflektujícího tvora, leckdo (si) d(z)oufá, že jediného v celém vesmíru)), on se jí svěřuje - dle mého nevěrohodně, ale já nevím, třeba ji fakt nechce svést - "kdybych byl žena, dotýkal bych se sám sebe od rána do večera". Kdybych takto vypadal, taky bych se fotil? A líbil bych si se? Nikdy neříkej nikdy. Ano, proužkovaným košilím.

Dcera chce pořád digitál, ale já jsem chudý dělník. A ke všemu si za to mohu sám, protože jsem dělal chybná rozhodnutí. Marně čtu v očích fotografovaného objektu, zda se někdo po jejím boku nebude dopouštět (nebo nedopustí) chybných rozhodnutí. Zdá se mi, že takovéto otázky jsou nad její vůli.

 

Jo, co říkáš na tu kauzu Obermannová/Václav Havel?

 

fotka se mi líbí, spolu s názvem to snad i něco znamená.


<reagovat 
 yolo (Občasný) - 20.11.2012 > řekla bych, že spousta lidí, o kterých si myslíme, že se nad něčím nezamýšlejí, mnohdy tráví víc času než my, zvažováním toho, proč se všechno nevyvíjí podle jejich přestav.

jsem ráda, že fotka zaujala
a ano, proč ne... nikdy neříkej nikdy (i proužkovaným košilím) :-)
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 20.11.2012 > Mne osobně ta proužkovaná košile na dívčím těle inspiruje, i proto, že mi něco připomíná. Možná jsem byl Na výletě (Vlasta Redl nebo Kranad), možná si jen představuji. Že sahá těsně pod zadek a Ty (pardon, ona), máš na sobě jenom plavky, plavoplávka, plavovláska....potápka.
(za infantilitu se nestydím, už mi jedna zdejší autroka připomněla T. Tzaru a celé hnutí Dada). Ale bodovat nechci, tady "se hraje na umění". Řemeslně je to snad dobré, ne?)
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.11.2012 > docela hezká holka bez nohou se vznáší v luftě a místo nosu má bambuli, neb tu někdo neumí pracovat se světlem... Vlasy splývají s pozadím a místo ladné dívčí ručky vidím pahejlek... tolik k hlubší kritice, rádobyfilozofujících blábolů tě ušetřím... věnuj se raději poezii... :-)
<reagovat 
 yolo (Občasný) - 22.11.2012 > Periskop> děkuju za upřímnost :)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 24.11.2012 > yolo> n.z.r.s.s. :-)
<reagovat 
Focus (Občasný) - 25.11.2012 > Tohle téma jsem viděl fotit NIKONEM na dva blesky, kdy kamarád mu z druhé strany podržel druhý externí a bleskly najednou....
<reagovat 
 don číčo (Občasný) - 30.11.2012 > Focus> Ač nejsem autor, zajímal by mě smysl tvého sdělení :)
<reagovat 
 yolo (Občasný) - 30.11.2012 > don číčo> mě také :-)
<reagovat 
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 > Periskop to pěkně rozcupoval. Mně se asi především nelíbí modelčin výraz.
<reagovat 
 yolo (Občasný) - 30.11.2012 > don číčo> dobře, beru to :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter