Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zelenou nepiji. z kolekce Fonety a ser-Nety
Autor: fernet=kranad (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.11.2012 > Čím déle pokračuje, tím více se sonet, který začal nadějně, vnitřně rozpadá. Různé apartnosti nevedou jinam, než ke krkolomnému technicismu, který má možná jakýs takýs obsah, ale žádný náboj. Smrt (básně) v přímém přenosu.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.11.2012 > čtenář> 

Já to beru, šéfe.

Ale musíš to číst z pozic ekoteroristy, který, mazle se se svou milovanou Zemí, se přece jen nechává přemluvit k solidaritě se svým vlastním druhem. No a pak je to také Kranadova polemika s "diagnostikovanou schizofrenností" (aspoň to říkal šeďa, a to už je ňáká kapacita!)

No a pak mezi jižním a severním pólem přece nějaký náboj (autobaterka?) musí být! 12 V? Jen to nesmíš přepólovat, pak se ti vyzkratuje.

 

jediný technicizmus - ve klíně jmelí v hlavách lind - je v tom momentu skutečně spatřený (akorát to byl jiný druh topolu), tak promiň tu svévoli, prosím!


<reagovat 
Čtenář - 20.11.2012 > bylo to nutné?
<reagovat 
Čtenář - 20.11.2012 > Kranadovi. Můžeme to brát i tak. Otázkou zůstává, zda obraznost ( pro mne poněkud příliš apartní) je adekvátní.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 20.11.2012 > čtenář> Ty prostě zásadně nečteš údaje z profilů. No ale já se nedivím, za ta léta...
<reagovat 
Čtenář - 21.11.2012 > Fernetovi: Proč bych měl číst údaje z profilů? K čemu je to dobré?
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 20.11.2012 > Pěkná rozpolcenost
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 21.11.2012 > jaxxana> Že jo! Vždyť jí to říkám: Severní pól ledovce, rovník tropy a pouště, jižní pól ledovce a skály. Pak z toho nemáš být depresivní?
Ale vážně: za pár let marných reakcí se člověk trochu musí namíchnout musí, když už na něj v čeké bramboračce (mňágovitosti) kdekdo vytasí vulgární laické psychologizování. Pravděpodobně paní Volfová od Bobošíků mi v diskuzi pod blogem "diagnostikovala zabíhavé myšlení" (tak jsem jí odpověděl "Zabívahou úhavou" a to byla paráda!), tzv. schízou "argumentuje" kde kdo (většinou odvádí od tématu nebo obsahu diskutovaného objektu). Existuje seriózní studie o vztahu duševní dis-kondice I. Diviše a jeho díla, těším se na to! Po staru se bipolárnost - laciný vtip dvojsmysl, že áno, ale publikoval to někdo? - nazývala maniodepresivitou. No a já říkám, že kdo není trochu maniodepresivní (bez patologie samozřejmě), není normální. No a v básních je dobré pokusit se zachytit pestrost života, i duševního.
Jinak si na svou psychickou odolnost (nemíním tím nehybnost) nemohu stěžovat. Spolužák s regulérními endogenními depresemi mohl spát na pokoji jen se mnou, jinak trpěl nespavostí. Tímto zdravím umělce a filozofa Vondráčka.
No a když to vzpomněl šeďa, nebylo vyhnutí, reagoval jsem snad s nadsázkou a okonce mi to otevřelo další možnosti, což je odpověď čtenářům v diskuzích pod dosavadním Fernetem.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 22.11.2012 > fernet>  Četla sem už hodně Tvých příspěvků,mnohdy je to zajímavější než leckteré komentáře zde-ale někdy Ti prostě nerozumím-jednoduchý to s Tebou tedy není
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter