Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blýskání na lepší časy
Autor: Neposlušné tenisky (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Stálý) - 13.1.2013 > včera jsem u hlaváku potkala zfetovaný úplně vypatlaný cikány, nejsem rasistka, ale pořád si kladu otázku, kde se stala chyba? ... měli jsme je nechat kočovat ... černou barvu mám ráda, ale ne tak úplně v různých spojeních
<reagovat 
 Neposlušné tenisky (Občasný) - 13.1.2013 > anae> Jseš zlá, budu taky. Teda nebudu, mám se pod kontrolou, ale tu zbytečnost tě odkazování na TED připomenout musim. A stejně budu zlej – jsi fuj člověk.
<reagovat 
 anae (Stálý) - 13.1.2013 > Neposlušné tenisky> nejsem zlá, jen se dívám kolem a snažím se nebejt slepá, Romům jsem vždycky pomáhala a miluju jejich muziku, ale pořád musím přemýšlet nad jejich povahou, proč jejich kroky musely vést do těchto nehostinných končin, které na ně působí zhoubně ... švarcikové ale dočasu!
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 13.1.2013 > anae> ach jo, tohle téma mě vždycky nadzvedne, že se neudržím. Co se týče povahu Romů, myslím, že je na ní něco, co bychom se ("my" - ať už to znamená cokoliv) měli naučit: být občas schopní fatalisticky rozházet všechno, co jsme si našušnili. Chyba téhle civilizace je podle mě v tom, že nemáme horní hranici v hromadění peněz a věcí. Systém neustále vytváří nové potřeby, je založený na rostoucí spotřebě. Řekni, kdo je větší kočovník, ten kdo se relativně bezcílně potlouká po krajině a zanechá ji za sebou v podstatě nezměněnou, nebo ten, do ji vytěží, zničí pěstováním monokultur a pak jede pod záminkou "rozvoje" požírat krajinu jinam? Měly by se ustanovit celonárodní slavnosti vedené Romy, při nichž bychom všichni několik dní tančili do zapomnění a nechali se totálně okrást. Myslím, že by se tím oběma stranám ulevilo.
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.1.2013 > anae> Já téma romové moc neřeším, setkávám se s nimi málo, ale několik jich znám. Beru je normálně jako Čechy. Ale teď jsem četl na seznamu jeden článěk, odhalující jejich původ. Byl to článěk nějakých anglických vědců, kteří potvrdili, že romové pochází z Indie. To jsem si myslel, ale oni pocházejí prý z kasty tzv. nedotknutelných. To jsem nevěděl. Škoda, že k nám tehdy nepřišli raději členové Bráhmanské kasty, to by byla větší posila. Ale jednou tu jsou, tak co.
<reagovat 
 buddhist (Občasný) - 18.1.2013 > LeaLipszyc> Naprosto souhlasím - mluvíš mi úplně z duše. Jednou jsem vedl při víně obsahově skoro stejnou debatu s mejma kamarádama. Jinak ještě jedna poznámka: cigánům jsem vždy fandil, tak nějak uplně sponánně - jako někomu, komu by se občas mělo pomoct a přát jen to dobrý. V malý vesnický škole škole, kde jsem dřív dělal ředitele, jsem měl několik romů vysloveně jako kamarády. A protože mám i tuhle konkrétní pedagogickou zkušenost, naprosto mě vytáčej na netu nejrůznější diskuse na téma, že romové mají menší IQ atd. A poslední poznámka: Před několika lety jsme si adoptovali do rodiny romskou dívku. A víš co je nezajímavějsí ? Napřed přemýšlíš o tom, jak to půjde, jestli nebudou problémy (i když tou kulturou neopovrhuješ, tak nevíš co máš čekat). Ale za pár měsíců jsme si uvědomil, že, to že naše dcera N. je romka vůbec nevnímám. Opravdu, beru jí jako člověka složitýho a s mnoha kladama i záporama, kterýho mám taky strašně rád, ale vůbec mě ani nenapadne, že je romka. Kdyby někde na totemu probíhala diskuse o romech, pošlete mi avizo ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter