Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blýskání na lepší časy
Autor: Neposlušné tenisky (Občasný) - smazáno


 buddhist (Občasný) - 18.1.2013 > LeaLipszyc> Naprosto souhlasím - mluvíš mi úplně z duše. Jednou jsem vedl při víně obsahově skoro stejnou debatu s mejma kamarádama. Jinak ještě jedna poznámka: cigánům jsem vždy fandil, tak nějak uplně sponánně - jako někomu, komu by se občas mělo pomoct a přát jen to dobrý. V malý vesnický škole škole, kde jsem dřív dělal ředitele, jsem měl několik romů vysloveně jako kamarády. A protože mám i tuhle konkrétní pedagogickou zkušenost, naprosto mě vytáčej na netu nejrůznější diskuse na téma, že romové mají menší IQ atd. A poslední poznámka: Před několika lety jsme si adoptovali do rodiny romskou dívku. A víš co je nezajímavějsí ? Napřed přemýšlíš o tom, jak to půjde, jestli nebudou problémy (i když tou kulturou neopovrhuješ, tak nevíš co máš čekat). Ale za pár měsíců jsme si uvědomil, že, to že naše dcera N. je romka vůbec nevnímám. Opravdu, beru jí jako člověka složitýho a s mnoha kladama i záporama, kterýho mám taky strašně rád, ale vůbec mě ani nenapadne, že je romka. Kdyby někde na totemu probíhala diskuse o romech, pošlete mi avizo ;-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli buddhist
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter