Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 16.2.2013 (16:47:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 16.2.2013 > No, Mimo...umíš noty? Mám takový pocit, že ta notová zkratka na tvém krásném obrázku zní jako nápěv z filmu Blízká setkání třetího druhu...Možná se mylím, ale i obrázek mi ten film trošku připomíná....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.2.2013 >

.......noty neumím, na kytaru obstojně jako doprovod to ještě stále docela jde...."Blízká setkání třetího druhu" je můj z nejmilovanějších filmů, dokonce si tu melodii jednoduchou pořád pamatuju, a dokážu bez not rozpačitě zabroukat, možná bych při velikém soustředění a usebrání chytla bez ladičky i komorní "á"...Notová osnova na obrázku má možná i více řádků, já měla vždycky z hudební výchovy za 4, právě kvůli těm notám...Delfín se těší z "vesmírné muziky", kterou jsem "do not" :-))... zapsala docela náhodně, živelně, jen aby bylo poznat, že hudba je přítomna..Považuju ji za nejsilnější ze všech múz, už jsem to tady psala vícekrát, a od toho názoru zřejmě nikdy neuhnu ani "o píďu", jak říká "Pan Kaplan...", který má třídu stále rád...

P.S. Horší je, že si nepamatuju už slova písniček, což ovšem v daném případě nijak nevadí.......  


<reagovat 
Zazo (Občasný) - 16.2.2013 > jo, vodní hudba..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 16.2.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 17.2.2013 > To je nádhera -něžńounká krása-
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 17.2.2013 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 17.2.2013 > Něžná krása.
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.2.2013 > ...díky všem za jakoukoliv reakci, kdysi jsem to sem "dala do placu", vyhnána jsem přímo byla dál, než za "periferii".......Není to žádná kvalita technikou, i proto ten delfín asi utek Jinam....
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 18.2.2013 > blízká setkání vesmmírného druhu
Body: 5
<reagovat 
mystik (Občasný) - 18.2.2013 > všechno se raduje u Tebe, máš prosím možnost mi poslat tento příspěvek na email? Udělal bych happy možnost dát ho na FB line for FB friends. Měj se fajn ahoj (delfínek super, cosmos super a hudba DM Little 15 super)
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 18.2.2013 > tajnosnubné
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Lalaj - 19.2.2013 > Proč je to tedy v malbách!!!!?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.2.2013 > čtenář> ...protože se zde soustřeďují všechny výtvarně zaměřené techniky, včetně koláží, soch, spousty fotek, kreseb, skic, a hlavně chodí sem komentovat nejvíce lidí, jejich řady značně prořídly, jakož i přispěvatelů obecně. Dát to tedy do koláží, upřesnit, že je to kombinovaná technika (delfín je nakreslenej, podklad nafocenej, a troška nalepenejch notiček s houslovým klíčem....),má to smysl?.....Jdu se podívat, co teď v těch kolážích je, a z jakého jsou data....třeba se budu divit....Ani jsem tam chodit nemusela, i když ty příspěvky Lumiikovy z r. 2008 jsou jako vždy super!!!....,takže to přeci jen stálo za to...
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 19.2.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.2.2013 > D mas za nostalgicky pokec s ktorym suhlasim. 2 za kresbicku.
Body: 2
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 21.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 21.2.2013 >
Body: 4
<reagovat 
Klaruška (Občasný) - 22.2.2013 >
Body: 4
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.2.2013 > podle mě je to úplně k ničemu. dokonce si myslím, že je to celé velmi špatné.
Body: 1
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.2.2013 > pořezaná_sluncem> ...byl to pokus srovnat současné reakce na tento příspěvek s dřívějším obdobím, před 3 mi lety asi, kdy jsem ho zde uvedla poprvé....Tentokrát jsem dopadla trochu lépe, ale jsem si vědoma, že je tam přítomna pouze zmíněná radost prostřednictvím malé neumělé kolážičky, což se mi nezdá až tak úplně málo, raduju se málokdy....Navíc v tom někdo našel nějakou další souvislost s něčím jiným...Přesto díky za upřímný komentář, je tady už hodně málo lidí oproti dřívějšku, což je škoda, každý názor nějak pomůže....
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.2.2013 > Mima> můžou být ještě jiné důvody, proč teď hodnocení dopadá lépe..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.2.2013 > pořezaná_sluncem> 

...ano, vím, o čem mluvíš, a není to tajemstvím....Nechci urazit vkus a fundovanost současných komentujících a zároveň autorů obecně, hemží se to tady příliš, "na malé louce",samejma pětkama a Déčkama, už dost dlouhou dobu...., mne jako rovněž komentující stálou autorku nevyjímaje !!!...Protože za každého více mluví emoce, důvěra, podpora... A to není úplně špatně !!!

Začínajícím dojde, že to takhle už dál nemá žádný význam, a přitvrdí...A ti zbylí věrní buď odejdou, někteří "ke konkurenci", nebo budou tvrdší především na sebe, aby mohli být přísnější na jiné. Buď dojde k nějaké "renesanci" Totemu (nemluvím o literatuře), nebo zanikne kategorie "Výtvarno" na úbytě....Byla by to škoda....., ale doufám..., není vyloučeno, že "louka bude zase větší"...,přirozeně "s bodláky, diviznami, svízelem přítulou, podléškou, jitrocelem....."....

 

 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.2.2013 > Mima> Já se bojím, že mrtvola se už neobrodí. Ani už nemám moc chuť se o to snažit.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.2.2013 > hloupy ivan> ...já jsem mírně někdy i optimistická, dějou se věci, který by člověk nejméně čekal......
<reagovat 
Klaruška (Občasný) - 22.2.2013 > ten houslový klíč mi tam nějak nesedí, ale jinak moc pěkný

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.2.2013 > Klaruška> ... houslový klíč to nejvíc "pohnojil", došla mi chuť to celé nějak dokončit, asi už předem nějaká malomyslnost mne zastihla nepřipravenou na nějaký protest proti sobě samé......Ale jsem ráda, že na někoho to působí kladně, dnes už i já se na to dívám docela s příjemnými pocity, "mám to z krku" už dávno, a tu původní myšlenku tam přeci jen stále trochu "vidím"...
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 26.2.2015 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.2.2015 > mystikus> ... stojím si za svou koláží z roku 2013, jde o čistě emotivní záležitost, bez ambicí na cokoliv... Kdo zná noty, ten se nechytá :-))...,kdo chce, ten se chytí na téma... Děkuji :-))...
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 27.2.2015 > Mima> tohle je dílo velkého génia... hlubšího než Alexander Veliký (dnes v kalendáři směřující do 24. hodinky)
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 21.5.2015 > Roztomilé.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter