Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tomáš Garrigue Masaryk z kolekce lidé
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 19.2.2013 (08:32:46)
následující v kolekci>


vomi (Občasný) - 22.2.2013 > Dlouho jsem na Totem nic nedával. Vlastně jsem na něj zanevřel. S oblibou anonymita dává ramena každému který zapomíná jak slova mohou být zranitelná. Můj názor asi není scestný, protože v dobách co jsem býval zde redaktor denně jsem psal hodnocení, rady, komentáře na velké množství příspěvků. Asi tito "mluvčí" dosáhli svého. Za týden sem vloží příspěvky jen nepatrné množství odvážlivců. To svědčí o tom že víc než zde najít nějaké rady lze si vykoledovat hroudy hlíny, kamení. A pod takovým útokem zanikne pár řádků dobře myšlených komentářů. Nejde přeci o chválu. To každý může jít za svou maminkou. A teď ke kresbě pana Masaryka. Netvořím žádná díla abych ohromoval galerie. Vlastně ani nevystavuji, kreslením se neživím. Kreslím si pro radost. Jsou to náplně mojich večerů, nocí. Věřím že takových co jsem já je velké množství kterým je bližší radost že večer pěkně vyplnili. Není třeba přeci drát se na vrchol piramidy. Pana Masaryka jsem si nakreslil jen tak. Druhý den si nakreslím třeba pejska. A další večer krajinku. Je mi smutno jaká je zde atmosféra. Pokud by bylo vše v pořádku bylo by zde zase tuny pěkných příspěvků. Jsou tu jen ty těch kteří mají dostatek odvahy. Demokracii převálcovala anarchie. Podívejte se na to množství nových příspěvků za týden. Je to jako by vymřel národ.....
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vomi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter