Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Po stopách K.H.Máchy III. z kolekce České středohoří
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 28.2.2013 (00:54:59)
další v kolekci>
Jistě každý zná sochu K.H. Máchy na Petřínském vrchu, ale málo kdo ví že měla stát původně v Litoměřicích, na úpatí Mostné Hory. Vlastenecký spolek Svatobor v čele s Aloisem Jiráskem, se zasloužili za zhotovení bronzové sochy. Která byla více než zdařilá, tak se rozhodlo že zůstane v Praze. Předseda spolku již zmiňovaný Jirásek, přislíbili Litoměřicím odlitek. Ale bohužel už k tomu nikdy nedošlo. Mimo jiné umělec který tuto sochu zhotovil, nebyl nikdo menší než Josef Václav Myslbek. Až 21. listopadu 2010 se konečně splnilo přání, mnoha příznivců a obdivovatelů. Toho to vskutku velkého romantického básníká, kterého jsme kdy měli. Za podpory Města Litoměřice a jiných nadšenců z řad, podnikatelů nebo neziskových organizací. Se vyhlásila veřejná zbírka, na odlití této památky. Vybralo se cca. 1 milion Kč, které byli akorát na pokrytí nákladů. Socha byla odhalená k 200 výročí, narození tohoto velikána České poezie.


Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.2.2013 >
Body: 1
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 28.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
phobia (Občasný) - 28.2.2013 >
Body: 1
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 28.2.2013 > za popis bys zasloužil pětku z češtiny, za fotku bod...
Body: 1
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 28.2.2013 > patafyzik> Ty jsi učitel Češtiny že řešíš můj sloh? Možná tam nějaká chyba je, ale není to tak zlé. Vzhledem k tomu když tu vidím, jak někteří lidé píšou. Třeba jako Ty když začínaš větu, malým písmenkem mě chceš poučovat.
Už mám dost stupidních lidí, kteří si myslí že sežrali všechnu moudrost světa.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 1.3.2013 > popleta79> Tak kasli na publikovanie na internete : ) Vies, tam je za kazdym rohom nejaky 'hlupak' co si dovoli povedat svoj nazor na nejakeho cvakala 'umelca', ktory je zo zaciatku vdacny za KAZDY komentar, potom len za ten chvalivy : ) Pekne si sa vyfarbil : )
K Tvojim fotkam. Uz davno som to chcel napisat, ale az teraz si mi dal prilezitost : ) Postradaju kompozicnu, obsahovu, technicku a akukolvek kvalitu, co by nebolo az take strasne, ako Tvoja neochota sa ucit, zlepsovat.
Pod kazdu fotku si odteraz napis, ze prijimas len patky a chvalu, ze vies, ze fotis nafigu, ale za namahave stlacenie spuste Tvojho niekolkotonoveho kompaktu, ktory nahradza kriz Teba ako mucenika, ktory so sebou na Tvojich potulkach vlacis si zasluzis len to najvyssie hodnotenie tych jedinych PRAVYCH, PRAVDU POZNAJUCICH a NAJVYSSIEHODNOTENIE DAVAJUCICH "NESTUPIDNICH LIDI" internetu. Prajem Ti vsetko dobre, ale hlavne aby si prehodnotil svoj pristup, skor nez kvoli nemu padnes nahubu.
<reagovat 
 patafyzik (Občasný) - 1.3.2013 > popleta79> ne, nejsem učitel češtiny (píše se s malým č mimochodem), ale mám rád rodný jazyk a těžce snáším lidi, kteří ho v klidu przní a ještě se urážejí
<reagovat 
čtenář pafyzik - 2.3.2013 > vycvak
<reagovat 
čtenář prdik - 3.3.2013 > Macha by zaplakal...kdyby tvoril basne ve kvalite jako je tato foto
<reagovat 
čtenář QC failure - 3.3.2013 > Nepleď si fotku a paskvilem.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.3.2013 > ...dtto karhaj a patafyzik....,už jsem psala dříve soukromě, že ta gramatika je děs...., a že si to máš nechat od někoho zkontrolovat před publikací...Žádná odezva, uražená ješitnost, jak se zdá....A to vůbec nekomentuju fotky, po dlouhé době zde někdo začal na ně nějak reagovat, v dobrém úmyslu, ale jako když hrách na stěnu hází.....
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 3.3.2013 > Promiň píšeš o gramatických chybách, můžeš mi prosím poukázat řekněme na tři chyby. Zkrátka já žádné nevidím, tak bych rád viděl co považuješ za chyby!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.3.2013 > popleta79> 1. ..." 1 milion Kč, které b y l y ....., a dalších ještě 10 chyb, v interpunkci....Nechce se mi to celý "opisovat".....Nehodnotím lidi podle gramatiky, může to být známka dyslexie, což není žádná ostuda...., jen pokud se bouří proti oprávněné kritice a jdou naopak nesmyslně "do útoku".....Ale to bych se opakovala....Už se nebudu nijak vyjadřovat k Vašim příspěvkům....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 (38) 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 79 80 85 86 87 88 89 90 91 92
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter