Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ing
Autor: Bohumil Vědronecky (Občasný) - publikováno 10.3.2013 (14:18:26)
Když po netu brouzdám, značkuji si revír,
jmenuji se Prouza, promovaný inženýr,
v práci kreslím domy na pauzovací papír,
úderem půlnoci mě střídá doktor Vampýr,
inkoust kape z pera, narudlý, z kalamáře,
slyším cizí kroky, čert žene památkáře,
navíc někdo volá: „Slyším, kdo je tam?“
„Zde architekt města, inženýr Pentagram“.
„Ohromná čest, poznamenám si linku“.
„666“. „Ozvu se za chvilinku“.
Pro Kristovy slzy, převrhl jsem baňku
na Vampýrův výkres, hladově líže kaňku,
nabíhají mu tepny, nervózně chvějí ruce,
vyjímám z brašny plaňku a vrážím mu ji v srdce.


Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 11.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 11.3.2013 > Vynikající fór!! Osvěžení jak sviňa a mentorovat o metru....na to jsou tu jiní a já nebudu kazit průměr.

(jen malý dodatek: už jedenkrát jsem tu spískal nedorozumění, když jsem stylizovaně podotknul, že spoluautoři nějakým šestým smyslem trefují jména skutečných lidí všeho druhu. No ano, napsal jsem "kurev" tuším. No, Tobě se to povedlo také, jen ten obor je jiný. Pobavil jsem se královsky!)
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 12.3.2013 > fernet> Díky za komentář.
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Koukám, že jsi změnil přezdívku?:( Asi, aby ses hůř pamatoval!!:) A já proč jsem měla najednou poznámku k Eine Bleiche Orchidee od někoho koho vlastně vůbec neznám! Teď se to vysvětlilo! Co je ale hlavní, že ses nenechal odradit od psaní třeba pseudointeligentem Leviathanem, někteří už mu ale asi podlehli, což je škoda!! Tuším, že tebe odradí leda nedostatek nápadů, což se leckdy stane každému, jelikož svou tvorbu a komentáře k ní bereš s nadhledem!! Jen tak dál...
Jinak jako vždycky super pobavení:)
Body: 4
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.3.2013 > Marthas> Už to chtělo změnu. Ještě mě napadl Wooden Colleague, ale nechám to takhle. S Leviathanem problém nemám, vlastně ani nevím jestli mi někdy něco komentoval, ale z kritiky si nic moc nedělám. Já si o tý svý tvorbě myslím, že to jsou říkanky, a ne skutečné básně, tohle mi někdy někdy napsal a myslím, že to je pravda. Ale odradit mě nikdo nemůže, to ne. Měj se.
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Ohledně té přezdívky říkám, že to musíš vědět nejlíp sám a ohledně toho ostatního souhlas, taky nevím, zda mě Leviathan navštívil ale viděla jsem ho jinde, jinak si taky myslím, že mé básně jsou spíše říkanky, teď už tedy ano!!
Zdraví a loučí se pro dnešek Marthas
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter