Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Snubní prstýnek z kolekce Básničky
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 7.4.2013 (00:57:04)
další ve sbírce>
Mé životní štěstí
je přízeň Tvá,
která mi lásku
s inspirací dodává.

Když vidím Tvé
něžné líce
sladce smějící se.

Srdíčko mi
radostí poskočí
a slzy se mi
hrnou do očí.

Tak mocné je
Tvé kouzlo osobní,
rád bych vzal Tvou
něžnou ručku do dlaní.

Na ní navlékl
snubní prstýnek,
na kterém je velký
třpytivý kamínek.

Potom Tvé smyslné
rtíky políbil
a po odpovědi se
ve Tvých očích dopídil.


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 7.4.2013 > Až tak svou něžnou Radunku stále miluješ
a pořád na ni myslíš -
že představu svou a přání
do něžných veršíků jsi dal:-)?

P.S. Krásný prsten :-) A přiznám se, že chtěla jsem se na něj podívat více zblízka a nevšimla jsem si rubriky:D

Pěkný den :-)!
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 7.4.2013 > Světlonoška> Děkuji milá Světluško, přeji Ti nádherné nedělní dopoledne.:-):-):-)
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2013 > že to neumíš, se dá odpustit, ale názor, že se diletantismus změní v umění ne. I když ...Dneska je možné vše.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 7.4.2013 > čtenář> Definuj co je přesně umění! Jak můžeš přesně vědět, že to co Ty považuješ za umění, uměním je? Řekl bych že je to otázka názoru, někomu se líbí vážná hudba a jinému Death Metal. Co je správně co je z toho umění nebo co se tváří jako skutečné umění. Kde je ten vzoreček co je dobré a co špatné. Dej mi nějaké logické vysvětlení a já Ti potom přitakám. Přeji hezký večer S pozdravem Popleta
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 7.4.2013 > popleta79> Když zůstaneš u svého příměru s muzikou, odpovíš si na to i sám. Mnohý umělec tvrdých žánrů populární hudby rozumí vážné muzice a naopak, nemluvím jen o moderních fůzích. I punk má dnes mnoho podob. Stojí to samozřejmě na řemesle, možná posloucháš spíš FCT, ale i tam jsou kořeny swingu, blues (spíš rythm) apod.

Držím palce!
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 7.4.2013 > popleta79> Ako si správne postrehol- umenie je do istej miery otázka subjektívneho vnímania a hodnotenia. neexistuje presne stanovaná norma,ktorá by ohraničovala umenie ako kus madarskej klobásy na háku- ale ::: každé umenie, či sa bavíme o poetry, hudbe, obrazoch musí disponovať istými atribútmi- znakmi, ktoré sú od nej neoddelitelné. Samozrejme, teraz je jasné, že budeš bazírovať na presnom vymedzení atribútov- tie sa kryštalizovali s vývinom spoločnosti, s vývinom baníkov, s upadaním matriarchátu a taaaaak...myslím, že si domyslíš, ak nie, napíšem literárnu prácu. vrátim sa k podstate. Dielo musí mať istú úroven. Musí mať potenciál pri ktorom je schopné odovzdať istú emóciu čiatelovi, osloviť ho, zabiť ho svojim názorom. To, čo si prezentoval ty, je ako som spomínala na úrovni školskej poézie. je to technicky slabé, nezvládnuté, prekysnuté sladkými pozami. Neber to osobne, nenapadám tvoju tvorbu a vonkoncom nie teba ako človeka. Skôr ako autora, ktorý by mal niesť za svoje dielo zodpovednosť. Hláška neumím nie je ospravedlnením, ale slabosťou. Potom by si mohol predsa písať len sms.

<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 7.4.2013 > fernet> Já poslochám téměř vše, kromě dechovky a tuc tuc. Vážnou hudbu miluju a rock nebo hard rock, no problemo. :-)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 7.4.2013 > popleta79> Máme to podobně. A navíc mám "jednodruhová období".
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 8.4.2013 > líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.4.2013 > ano
Body: 4
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 7.4.2013 > Teď mě Světluško napadá a kdyby jsi si rubriky všimla.
Také by jsi se podívala nebo né? :-)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 8.4.2013 > popleta79> Samozřejmě!
A nechápu, proč se mi tato Tvoje otázka neukázala v mojí schránce, stejně tak proč mi z mojí schránky zmizely poslední asi dvě Tvoje zprávy..
Tvé otázky pod verši jsem si všimla až teď, když jsem se k nim vrátila - jsou tak působivé,...
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 7.4.2013 > S "kolegy" (v uvozovkách, jelikož se nechci s nimi a koneckonců ani nemohu rovnat), samozřejmě nesouhlasím,
jelikož sama praktikuju, tentokráte "poezii 19. století", názorově bych se přikláněla spíše k autorovi, nechci se do někoho navážet,ale prostě mám někdy pocit, že si někteří lidé myslí, že když budou psát třeba o ho-v-nech, a bude to mít tu náležitou stavbu verše a nejlépe žádné rýmy, tak se to někomu zalíbí a oni se pak ještě proslaví a vlastně to bude takové zajímavé a neotřelé,že...
Přestanu už rýpat a řeknu svůj názor na dílko: je to pěkné, nikomu to neubližuje, nikoho to neuráží (leda vkus některých) a mě se to líbí!:)
Přeji taktéž pěkný večer a hlavně mě nerozmašírujte svými argumenty!!:)
Zdraví Marthas "ta která si právě zavařila"
Body: 3
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 7.4.2013 > Marthas> ozvem sa, lebo v podstate mi prekáža dodatok " tá, která si zavařila..." Máš dojem, že som niekedy niekomu vnucovala svoj vkus alebo atakovala niekoho pre jeho vkus na dielo, ktoré sa nepáčilo mne ??? lebo ja tento dojem nemám a naozaj ocením, ak si uvedomíte rozdiel medzi vyslovením svojho názoru a jeho odôvodnením a rozdiel medzi atakovaním komentujúceho, ktorý má iný názor. vsjo.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 8.4.2013 > Marthas> Děkuji :-)
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 8.4.2013 > Path Adamski> To tedy opravdu nemohu posoudit, Path Adamski, obecně se dá říci, že se s tebou moc často nesetkávám v diskusích, takže popravdě, nedokážu posoudit, jestli zrovna ty někomu něco vnucuješ, ale dá se také říct, že v diskusi nejsi jenom ty a můj názor by se nemusel líbit i jiným, a dá se říct, že já snad taky nikoho neatakovala, pokud se nemýlím?

PS: Kdybys mě znala věděla bys, že si ráda dělám vtípky, i proto jsem tam napsala ten dodatek, částečně to bylo proto, že u někoho bych si fakt zavařit mohla a částečně to byl vtip!!:) Mrzí mě, že sis to celé vztáhla na sebe!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.4.2013 > Path Adamski> a zase, ty jsi nějaká něprajúca...jfj
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 8.4.2013 > popleta79> Není zač! Popleto79
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.4.2013 > j.f.julián> v tvojom prejave si takmer v každej druhej vete stihol spomenúť boha...som rada že ho nahradzuješ mojím menom-
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.4.2013 > Marthas> ludia sú svine, nestihli nás zoznámiť... / potom je všetko tak ako má byť.
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> Anebo nejsem zrovna společenská a vyhýbám se diskusím,
jelikož vím, že než bych vymyslela anebo napsala nějaký argument, tak by ostatní usnuli anebo se unudili k smrti!!:)
Měj se
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 7.4.2013 > jediné čo by som tomuto textu nevyčítala je hra na efekt.- tú naozaj nemá, ale tá úprimnosť je podaná na úrovni školskej poézie , neskutočne lacno a gýčovo.
Body: 2
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 7.4.2013 > Path Adamski> Už jednou jsem Ti psal, že neumím psát básně s uměleckou hodnotou. Vím že je tento web umělecky zaměřený a že by to bylo na místě. Jenomže občas mi to ani nepřipadá, tak tu zkouším štěstí. Třeba se to bude někomu líbit a potom už to má nějakou hodnotu. Básně a jiná literární dílá naších předních básníků a spisovatelů. Také neměla ihned uměleckou hodnotu, jakou se může pochlubit dnes. Vše ukáže až čas, protože i v tom to směru se názory lidí mění. S pozdravem a přáním krásné jarní neděle přeje Popleta79. :-) :-)
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> :-DDDD ty to Path říkáš tak jako bychom od tebe četli jen kvalitní díla - no nevim zda ty tvé 3 kšunty cos zda za cca. půl roku měla jsou lepší než kýčovitost atd. O co ti jde Path? hodnotíš naschvál autory nízce abys je přilákala na ty tvé literárně bezvýznamné sračky co se zde snažíš udat. :-DDDDD

no, když už nemáš žádné literární nadání Path jedno musím uznat- nechybí ti smysl pro humor a nebo jeho opak což je egocentrická nadutost, co z tebe v mých očích dělá naprostého komického blba. sorry Path ale jsi k smíchu nemohu si pomoci je to tak :-DDD

Popleto já ti to psal u jedné z tvých fotografií nezapomen mi poradit s vkládáním hudby - at si k příspěvkům mohu vkládat hudbu - díky.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> popleto z toho si nic nedělej - básně s uměleckou hodnotou neumí psát ani Path.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 13.4.2013 > Pan Kedlub> nezveličuj, aspon čo sa týka elementárnej matematiky- a urob si aspon základný prehľad o mojich hodnoteniach, lebo mi príde viac ako hlúpe tvrdiť " že naschvál hodnotím nízko "- s týmto nemám absolútne žiaden problém, diela, ktoré sa mi páčia sú hodnotené adekvátne výkonu, rovnako ako diela, ktoré sú viac menej podpriemerné. Nikdy som netvrdila že píšem totálne dobré veci, ale na rozdiel od iných--/ popletu vyjmúc- má charakter a reaguje normálne / nebijem sa do hrude ako púpava s ciferníkom. čo sa týka statusu komického blbca- sme v tom "obaja " rovnako- akurát, že ty máš k tomu ešte aj certifikát..../ z literárneho vzdelania ha //
inak, dojal si ma, že už ma oslovuješ menom
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> U cizích děl tě vždy oslovuji jménem aby bylo autorovi díla jasné že to není na něho. Pod tvými díly pokud pod ně zavítám a budu mít chut něco říci zůstaneme u zavedeného stereotipu neosobního oslovování - Path
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 13.4.2013 > Pan Kedlub> thssssssssss, že práve ty tak striktne budeš dodržiavať dekórum !levy
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter