Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Naděje
Autor: Marthas (Občasný) - publikováno 16.4.2013 (15:41:47)
Tys slunce svit v černočerné temnotě,
tys příslib šťastných budoucích dní v této trudné jistotě.
Tys bílý pták míru v oparu hrůz a strachu,
s tebou člověk zas přijde na chuť
smát se a zářit v příchod šťastných chvil,
po kterých už vůbec netoužil.
Tys teplo přítomné v mé krušné samotě
a kdybych zemřít jednou musel, s tebou v této chvíli
bych zřít chtěl zář budoucích jasných tváří,
co jim oči září a baží po tvé tváři.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.4.2013 > Příliš patosu,řekl bych, moc tváří.Čerň a svit a temnota - málo originální.
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 17.4.2013 > čtenář> Jistě jsem už někde psala, že jsem patetická opravdu hodně, takže k této věci už stačí říct:no koment, pravda je, že těch tváří tam je opravdu dost, ten konec mohl být lepší!! A ne vždy je originalita tím, nej prostředkem, k vyjádření toho, že máme někoho rádi, teď mě nenapadá žádnej dobrej příklad, to je jako by dítě dalo místo kytky mámě třeba žížalu, jako že ji má rádo, místo obligátní květiny, jen proto,že ji vyhrabalo samo!!:)

<reagovat 
hořčík250mg (Občasný) - 16.4.2013 > Path má pravdu.Dělej grafiku, maluj, zpívej....Rozhodně lyru svou za skříň schovej -básnické střevo tvé má koliku......
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 17.4.2013 > hořčík250mg> Bych řekla, že z toho všeho jmenovaného přeci jen dokážu nejlépe psát básně, takže se mě asi jen tak nezbavíte i s tou střevní kolikou!!:)
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 16.4.2013 > hned po druhom riadku som to vzdala, prišlo mi to ako socícky manifest-
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 17.4.2013 > Path Adamski> Zdárek, Path, až na to, že některé ty socícké manifesty nebyli až tak špatné, alespoň podle mého názoru. Ne, že bych na ně byla přebornice anebo jsem je studovala, ale někdy je slyším z archívu. Podle mě, krom toho, že to bylo angažované to někdy zas tak špatné nebylo!!!
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 17.4.2013 > Marthas> iste, ale takým "socíckym" manifestom riskuješ, že prídeš o kamku...toť jak by si oslavovala k.marxa a lenina.- ešteže ona je tolerantná / nevravím o básni.../ pozri, možno by bolo fajn " nesiliť sa až do takej "balónovej polohy "- mne keby to kamoška prečítala takto pri káve, tak by som si myslela že ma chce nasrať...ešteže mi nie sme kamošky- ale v podstate, viac by ma zaujímal tvoj normálny prejva- / nedalo sa nepostrehnúť šmrnc v komentoch- prečo nanho serieš pri tvorbe a "hráš ??? " ha ??
<reagovat 
 Marthas (Občasný) - 17.4.2013 > Path Adamski> Path, ono záleží na vkusu, kámošce jsem to kdysi četla,(pochop je to trochu starší záležitost, možná to je i patrnné, ale teď mám tak trochu fázi básnické krize) říkala, že se jí to líbí, jistě mohla být jen zdvořilá ale proč, u druhé trochu drsnější prostě řekla, že se jí to nelíbí, zeptala jsem se proč, odůvodnila to a dál jsme to neřešili! Samozřejmě jsem jí to tenkrát nevěnovala ani jí to neříkala, že je to o ní, jen jsem spolužákovi, který si myslel, že je to o lásce, vysvětlila, že já to psala o přátelství, a dohadovali jsme se, jestli to,co v tom vidí, je tak míněno (tenkrát mi to četl přes rameno)!!
Ohledně svého dozajista osobitého projevu mohu říci pouze to, že všechno kromě "tvorby", jsem pověsila na hřebík, myslím tím úvahy, fejetony,atd., protože se mi to i přes chválu zdálo slabé jak čaj, a vůbec bych si s tím sem netroufla přijít, příjde mi to takové dětinské a nezralé a popravdě nemám už moc zážitů, o kterých bych je psala, stejně ty nejlepší fejetony zůstaly učitelům!!!
Obávám se, že tato "balonová poloha" je prostě můj styl a já ji nedokážu změnit, i kdybych chtěla!!
Zatím rozhodně ne! I když uznávám, že to mnohým nemusí být po chuti, že jim prostě nesedím, hlavně, když se v totemu podívám okolo sebe, ale to bych přeci nebyla já, nebudu se blamovat.
Špíš mi vysvětli kam to všechno směřuje, většinu tak 85% všech příspěvků a komentů, prostě můj mozek nepobírá anebo se mi to ani nelíbí!!! Kdybych to brala furt tak na vážno jako kdysi, už bych toho musela dávno nechat!!! Co myslíš, bylo by lepší, kdybych na totem už nechodila všechnu, tu svou práci smazala, a psala si už jen pro sebe doma? Ne že bych si tak věřila, ale předpokládám, že bych tak přestala některé lidi pěkně "srát"!! Osobně si myslím, že jsou i horší příspěvky!! A mě, i když se mnou možná nebudeš souhlasit stačí ten průměr!!!
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 17.4.2013 > Marthas> napíšem neskôr, idem sa dať vytrieskať bambusom- potom budem vláčna, ale to neznamená, že ti poviem, že sú aj horšie príspevky. !
V skratke, už som ti tuším raz avízovala, že variabilnosť názorov nie je nikdy na škodu. naopak. inak by sme sa bavili o homogénnom biojogurte, Ale :- každý štýl a forma by mala predsa splnať aj isté atribúty- je jedno či je to klasika, viazané, volné, dada, postmoderna- všetky tieto odnože musia mať literárny atribút. pochopila som, na margo tvojho komentára- akoby si naznačovala, že nemáš ambície. budem úprimná, / nedokážem tomu odolať./ podľa mna je poézia pre teba silným sústom- najmä ked si spomenula "prózu"-uvedomila som si, že tá " škrobenosť a pátos v texte je do istej miery nejakou ôsnahou " napísať a vypísať sa. Možno preto to vyznieva tak, ako to je. Možno by nebolo od škody predsa len skúsiť niečo, v čom si istejšia. myslím, že ked si to riskla s "básničkami " za fejton ti hlavu neodkusneme. či ? ( inak mám dobrého kaderníka, akby niečo, zamaskuje krk..(
teraz vážne- neodrádzam ťa od písania, vypísať sa dá aj z väčších sračiek- ale skús predsa len porozmýšlať či o všetkých tých pocitoch nedokážeš napísať aj inak.../ už som ti raz povedala, že v komentoch máš šmrnc,,,najmä preto by si to nemala tak rýchlo vzdať..Som zmäkla jak margarín, idem het./
Prekvap ma.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter