Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj hrad
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 27.4.2013 (15:33:36)


 Aaen (Stálý) - 19.5.2013 > Navatron> Navatrone, moc díky. Zdál se mi tenhle sen, probudil jsem se uprostřed noci a popsal půlku bloku. Próze jsem se tak nějak instinktivně vyhýbal, říkal jsem si, že bych se musel učit hodně řemeslu a že se prózou stejně nevyjádřím, že můj kód je čistě poezie. A není to tak. Neřešil jsem osnovu, stylizaci, promluvové formy, vyprávěcí postupy, typy vypravěče, typy prostředí... Prostě jsem to ze sebe dostal hned, šlo to spontánně. Pak jen určité úpravy a korekce s odstupem. Mám z toho obrovskou radost.

Časem se mi zdál ještě jeden silný sen. Mám to v bloku, až bude nálada, přepíšu ho. Když to tak budu cítit, hodím to zas na Totem.

Jinak vymyslel jsem ještě třetí prózu - povídku, s prvky cyberpunku. Není ze snu, ale z nějakých osobních názorů, postřehů. Mám zatím hrubou osnovu děje a pár detailů. Třeba to dám někdy dohromady.

Zvažoval jsem i tyhle povídky propojit do jednoho celku (našel jsem něco, co je zastřeší a spojí do jednoho příběhu). Zvažuju z nich třeba novou knížku, ale nerad bych to uspěchal. Otázka, jestli bych třetí knížkou řekl něco důležitého, silného. Kdyby ne, nemá smysl tisknout. Míň tiskem vydaných věcí je často víc. Hlavně neztratit soudnost a stále texty tvrdě vyhodnocovat naciťováním. Nebát se je kdykoli odložit nebo začít znova, nevykrádat se. A pustit je v pravý čas.

Je to celé hlavně o pocitu a neztratit se svým cítěním kontakt.

Děkuju Ti za příjemnou zpětnou vazbu a jsem rád, že Tě to oslovilo.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter