Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bouře
Autor: Shante (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 14.2.2003 > Nejsou dnes erupce na slunci ?
<reagovat 
Márty (Občasný) - 14.2.2003 > Asi jo.
<reagovat 
bubkes (Občasný) - 14.2.2003 > No aspoň že je trochu srandy
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 15.2.2003 > souhlasím s Naty...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.2.2003 > Nevím, co kdo vidí veselého na tom závažném tématu, ke kterému se vyjadřuješ.
Musím ale souhlasit s tím, že ty verše jsou velmi neumělé. Možná by stálo za to, dřív než se pustíš do tvorby a publikování vázaného verše, zkusit nepravidelný, volný verš.
Většinou dá dost práce a námahy zvládnout klasickou formu a přitom neztratit sílu obsahu. Ve volném verši není myšlenka tolik svazována pravidly a většinou se ji podaří lépe zdůraznit, aniž by byla "znehodnocována" říkankovitým rýmem a nepravidelností rytmu.
Držím palce při dalších pokusech.

DeadKennedys a Márty: Neupírám vám právo vyslovit svůj názor, ale nezdá se vám, že odradit někoho, kdo teprve začíná publikovat, je snadnější, než mu poradit a povzbudit ho?
<reagovat 
 Márty (Občasný) - 15.2.2003 > Naty> Ale já nechci nikoho odradit, víš kolik záporných kritik jsem si vyslechl na své básně a taky mi nikdo neradil. Pokud někdo píše nejenom, když je nešťastně zamilován, ikdyž to se také stává, prostě to z něj tak nějak neplánovaně leze nebo tryská, těžko ho někdo odradí a poradit si nakonec musí sám, já na nějaké teorie a různé trocheje a jampy nevěřím, možná jsem mimo, ale poezii vidím jinde než ty jampy nebo džampy a čert ví, co ještě.
<reagovat 
Shante (Občasný) - 17.2.2003 > Díky všem, kteří si udělali čas a přelouskali to. Abych se přiznal tak tohle jsem napsal jen tak z blbosti. Je to první a poslední báseň, kterou jsem udělal. No nikdy neříkej nikdy. Určitě nevím nic o basnění a už ve škole mě nebavilo číst knížky. Nevěděl jsem ani jestli je to próza nebo poezie :-). Na básnění fakt nejsem. Jen mě nahodou napadla myšlenka a pár vět který se rýmovaly. Tak jsem to namastil k sobě. Asi to nedává smysl, i když já vím co jsem tím chtěl říct. Vůbec nevim co je umělecké nebo co není. Mě se líbilo, že se mi povedlo v kažkém odstavci u posledních dvou vět stejný zakončení slova, jako u prvních vět následující odstavce. No ještě že to je anonymní. Alespoň tu nejsou jen samý jedničky :-)).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter