Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stopy
Autor: Leviathan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.5.2013 > Pan kedluben je chameleon.Hodí flákotu na pánev a je tu biftek, není problém zabalit toléž do strouhanky, a k tomu bramborový slát - a je tu "papu" pro ideovou konferenci o úloze poezie psané v počátcích středověku na dnešní svět...
Hned ožije ,jak vidí poznámku pod dílem,..... Pro slovo odpovědi nejde daleko.Všichni jsou čůráci a buzeranti egilové ..... nemá cenu psát o člověku, co hledá zatím sebe ve světě.A proto cokoliv, co napíše je experiment "jednoho" každého kalného rána.
<reagovat 
vkl (Občasný) - 17.5.2013 > Já myslím, že tenhle Leviathan si dělá srandu :-) Ten předchozí měl sice dlouhé a nezáživné řádky, ale lepší rýmy :-)
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 17.5.2013 > vkl> vkl to jsi ty ten břídil, kterému jsem zkritizoval rytmus, rýmy a doporučil mu pilovat vázaný verš? Tys mě otravoval i na Písmáku viď? Kdyžs pochopil, že mi jsi u řiťi, tak jsi už nereagoval ale pod díla jsi mi chodil pořád, reagoval jsi pak už jen párkrát a to když se pod mými díly rozhořela hádka. To sis nasadil masku moralizátora. Máš zajímavý způsob uvažování, mě když se něčí tvorba nelíbí tak autora už nečtu vůbec(jako v tvé případě)a nebo se k němu někdy podívám, je-li nějaký jeho pokus o poesii hodně tipovaný (což tvůj případ není). Tak proč mi sem zase lezeš? Máš pocit že ses zlepšil a chceš pozornost člověka co ranil tvé ego? Anebo trapný pokus vrátit úder za to že jsem si dovolil zkritizovat tvé sračky, co budily dojem že je píše někdo komu je 16. Nudné obraty, amatérské. (i když možná si tě pletu s dalšími lidmi Richard Hrob, J.F.Julian atd. což mi musíš prominout nepamatuji si díla autorů co mě nikdy nenadchli. Tvůj nick si pamatuji je lehký na zapamatování, ale tvou tvorbu ne - vím jen že stála za nic. Máš tedy něco na srdci?
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 17.5.2013 > Leviathan> :-) A o Písmáku a Tobě nic nevím, jestli Ty se trochu moc neřešíš :-)
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 17.5.2013 > vkl> tam nejsem jako leviathan - nepředcenuji pamatuji si te až moc dobře. Máš moc lehký nick
<reagovat 
vkl (Občasný) - 17.5.2013 > Máš stihomam, měl bys s tím něco dělat, jinak Tě to zničí. Stejně tak dojem o vlastních schopnostech, to Ti taky nepomůže. Ale to je Tvůj boj.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 17.5.2013 > vkl> Ne pamatuji si tvé rádoby chytré cinty a moudra až moc dobře - škoda že si už nepamatuji i tvé básně (TO O NĚČEM SVĚDČÍ NEMYSLÍŠ?) takže pokud mi nic nechceš - bud tak laskav a ušetři mě své přítomnosti.
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 17.5.2013 > Díky, kranade. Slyšíš vkl i můj dobrý kamarád kranad ti decentně naznačuje že bys mě odejít.
<reagovat 
vkl (Občasný) - 17.5.2013 > To tedy znamená, že existuje ještě někdo, kdo má podobná rádobymoudra jako já, tak to je zdrcující, za trest si nenapíšu příštích pět minut ani jednu říkačku.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 17.5.2013 > vkl> vlku, seš dobrej. Máš něco, co tady kolegovi chybí: smysl pro humor a nadhled. Držím palce!
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 17.5.2013 > kranad>  Díky, kranade. Slyšíš vkl i můj dobrý kamarád kranad ti decentně naznačuje že bys mě odejít.

<reagovat 
Čtenář - 18.5.2013 > Láska je starost, ale i radování,
láska je krásná jako milování.
Ty jsi však na lásce nejlepší,
má zamilovanost se stále nelepší.
Miluji Tě.
Způsobil si, že slzy v očích se mi lesknou,
že krása okamžiku mnou prostoupila,
děláš každou minutu hezkou,
Tvá láska mne naplnila.
Jsi jako duha, když déšť se sluncem se mísí,
jsi polibek, co spící princeznu vzkřísí,
jsi slza, kterou teď v oku mám,
jen abych Tě neztratila, navždy už se pláče vzdám!
Touha mít Tě u sebe,
drží mě po celý den,
stále myslím na Tebe,
chci být s Tebou jen.
Usínáš,vidím Tě,vidím nás
smějem se, po zádech sjíždí mráz
dotek,pohled,tichounká slova
vysoká tráva nás oba schová
pojď blíž,jsi ke mně klíč,
bez Tebe život je jen trapný kýč...


<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> tohle je trapný kýč.
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2013 > Lord of Meskalin Lovec Hrášku … Kdybych věděla kam, zašla bych na kávu, pokecat, ani ty zvratky by mi nevadily, jsem zvyklá z práce. Můžu poradit na nožku kostival kořen nasušit, namlít, udělat kaši s olejíčkem a dát řes noc.
Mňam


<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> Marthas ty jsi tak nenápadná že mi je z tebe nablití.
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2013 > ty jsi kamarád s Kranadem maximálně v poprtaných vsuvkách v básních- typu { endif\ a If ~} což tady o tobě ví každý -
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> NO VIDÍŠ ALE K TOMU ABY O MĚ PÁR AUTORIT ŘEKLO ŽE MÁM TALENT A MNOHÉ BÁSNĚ UMĚLECKOU HODNOTU, ABYCH BYL VYZVÁN K VYDÁNÍ SBÍRKY - MI TO BOHATĚ STAČILO. HOŘKÝ JE OSUD CO? JAK MÁLO VSUVKAŘI STAČÍ K UZNÁNÍ JEN PÁR VSUVEK. ;-D :-DDDDDD Vem si prášek z toho se vyležíš.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> ty si čteš html? a co to znamená?
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > kranad> ty jseš pod mými díly taky jako doma. Tohle není červená knihovna - nebo oblíbené příběhy z Hustleru.
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2013 > Lord of Meskalin Lovec Hrášku … Zjistilo se totiž, že nic nepomáhá na vrásky tolik jako pořádně přischlý výluh z bergamotových silic. … Celek je halt na s prominutím splácanina, ale za odvahu komunikovat u Tvé příšerné básně Meskale skrze iroonií je jediný výběr




<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> Dobře Johnky vezmu si to k srdci.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 18.5.2013 > čtenář> Marthas jdi do hajzlu jsi trapák.
<reagovat 
Čtenář - 19.5.2013 > Chtěla bych mít křídla motýlí,
co pohladí Tě po roztoužené tváři.
Splynout s černou tmou - jenom na chvíli,
kdy souznění našich těl do hvězdné noci září.

Chtěla bych mít křídla motýlí,
jež něžně Tvoji hebkou kůži pohladí,
kdy tlukot našich srdcí v objetí zesílí
a ruce Tvé jak hravé rybky v moři dovádí.

Tak uchop moji hlavu do dlaní
a pověz, jak moc bys mě chtěl,

<reagovat 
Čtenář - 19.5.2013 > Čtenář - 19.5. > Idiot patří mezi nadávky, jejichž obliba již několik generací neklesá. Je sice nepříjemné, když vás tak někdo označí, naproti tomu je to slovo akceptovatelné vůči sobě samému: Jsem to ale idiot! Na rozdíl od podobně užívaného slova blbec je však idiot pojem s přesnou lékařkou definicí, je to jedinec s mentální retardací, tedy duševně zaostalý. Pro hodnocení tohoto stavu si medicína již téměř před 100 lety vytvořila inteligenční kvocient (IQ) jako podíl mentálního věku a věku skutečného a mentální retardace začíná někde mezi 60 a 75. Mírně zaostalý jedinec se označuje jako debil, pod 50 jako imbecil a idiot má IQ nižší než 35. Většina idiotů v našem okolí má ovšem IQ v normě, někdy dokonce vysoko nad ní, běžně totiž do významu slova zahrnujeme úplně jiné pohledy než psychologové.

Základem je řecké slovo idios s významem vlastní, osobitý, zvláštní a původně sám. V tomto významu slovo idios vidíme v některých odborných termínech, když např. medicína nezná příčinu nějaké nemoci, může ji označit jako idiopatickou. Zní to složitě a odborně, ale neříká se tím nic jiného, než jde o „nemoc svého druhu“, idios svůj, vlastní, pathos nemoc. Podobně idiom je ustálené rčení, tedy doslova svérázný jazykový výraz. Jako idiotikon se zejména v německy mluvících zemích označuje slovník určitého nářečí, tedy místního svérázného jazyka. Fakt, že nejznámější jsou idiotikony tyrolského či švýcarského nářečí nemá s dříve běžným nedostatkem jodu v alpských zemích nic společného (ale k příběhu slova kretén se někdy vrátíme).

Staří Řekové vytvořili zejména v Athénách státní zřízení, na které byli velice pyšní. Jak jsme v průběhu posledních 20 let sami zjistili, aby demokracie fungovala, nestačí jen zavést svobodu volby, je také třeba přesvědčit větší počet spoluobčanů, aby volit chtěli. To Athéňané dobře věděli již před dvěma a půl tisíci lety. I tehdy ovšem byli lidé, které politika nezajímala a volit nechodili, ať proto, že na ni neměli chuť nebo čas nebo že byli přesvědčeni, že hlasování jejich běžný život neovlivní. To byli idiotes, tedy doslova lidé žijící čistě soukromě. Hanlivý nádech, který slovo dostalo s rozvojem aténské demokracie, se již nezměnil, postupně označovalo laiky (v protikladu k lidem s nějakým profesionálním výcvikem), později pak obecně prosťáčky. Ve raně novověké právní terminologii pak latinské slovo idiota začalo označovat osoby neschopné právních úkonů, a odtud byl již jen krok k dnešním významům, lékařským i lidovým.








<reagovat 
Čtenář - 19.5.2013 > Čtenář - 19.5. > a dost : každá hra má konec. ty levíčku & sardinko & kedlubne.... ect už mě nebavíš.Mám práci. Takže jsi mi mimoběžný.

Jsi hloupý, dětinský fracek, co skončí na pracáku s podporou 3000 Kč.A budeš somrovat cíga před Tesce.Pa čumáčku.Odjíždím, věnoval jsem ti hodně svého vzácného času.Važ si toho. Píč

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter