Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
všechno co jsem kdy řekla
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 31.8.2013 (09:48:42)



každý si zavinil to, co chtěl
někdy z toho úžasu ale
nadobro oněměl 

neměla jsem dělat vůbec nic
absolutně ve všem byly chyby
a bolest je bezedná
když se napiješ

kdo jsem a co chci 
všechno co jsem kdy řekla

chápu, že nemám proč žít
ale jsem zbabělá jít sama k sobě 
a tenhle život ukončit 

mohla bych napsat ještě 
třeba textovou zprávu
vyslat kamsi do éteru 
prostě nebýt - 

ten jemný prstoklad
když osahávám klávesnici 
a přeju si tak citelně zemřít 



Poznámky k tomuto příspěvku
popleta79 (Občasný) - 31.8.2013 > Život je krásný víc než si dokážeš představit, jen si musíš najít ten svůj smysl života. Já už jsem ho našel!
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 31.8.2013 > Popleta má sice pravdu, ale mnoho lidí vlastně hledá svůj smysl života až do úplného konce. Někde jsem četl, že je důležité soustředit se na běžné věci. Chodit do práce, pomáhat starým rodičům nebo vychovávat děti. Asi na tom něco bude. Jinak ale líbí.
Body: 5
<reagovat 
Tomáš Herzán (Občasný) - 1.9.2013 > Neumírej, napiš víc pěkných básní.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 1.9.2013 > aha "risky business" můj kámoš Jarda Jiránek to vzdal a 16/1 si lehl pod vlak poblíž nějaké stanice, takže to nedělej, když to dělal Jarda Jiránek. Zajel jsem s ním na Praděd a do Jeseníků minulej rok v říjnu, první den, co padal sníh a co byla sněhová brrrr vánice... a včera jsem sehnal publikaci foto o Jeseníku 1977 a byla tam ta místa, jen Jarda nežije, chápeš tu bolest pro jeho okolí? Tak se snaž i rap je krása AXEL ten tvůj rap je smršť i šmrnc a show v jednom... masterpiece.
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 3.9.2013 > mystikus> to je smutný příběh.... básnička není myšlena tak úplně vážně, jen teoreticky :) díky za zastavení v mém "koutku".
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 4.9.2013 > Někdy má smysl teoreticky umřít a prakticky přežít, snad jiný život přijde v ústrety.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter