Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kytička od Aňulky, olej
Autor: bobona (Občasný) - publikováno 10.7.2013 (09:48:12)
Kytička od Aňulky, olej na plátně


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 10.7.2013 > Krásná malba; ta váza-džbán mi připomíná bulharský motiv-nemýlím se? Mívala jsem keramiku s podobným motivem.
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 10.7.2013 > něha v barvách
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 10.7.2013 > líbí.
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > ta elipsa dole na džbánu je hodně nereálná..jinak asi fajn..trochu tomu schází prostor a džbán levituje
<reagovat 
 bobona (Občasný) - 10.7.2013 > Thumb> Děkuji, ale o džbán v tomto případě vůbec nešlo, tuto kytičku jsem dostala od dětí, které ji natrhaly a jen tak svázaly, podle mého mínění jsem hezčí nikdy nedostala. Tak jsem ji hned namalovala, aby nezvadla.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > bobona> to ale divák nemá šanci z tohoto obrazu zjistit. Nechci tady někoho poučovat jak by měl malovat jeho city. Nicméně, jestli k té květině chováš nějaké city a prožíváš nějaké emoce, tak proč je neukázat i nám-divákům-kteří nemají ani páru o příběhu kytice. Je to stejné jako muzika..můžeš umět techniku jako nikdo, ale když do hudby nedáš emoce, tak to nestojí za nic a je to nuda. Samozřejmě pokud jsi spokojená s touto tvorbou, tak ti jí v žádném případě neberu :)
Přeji ti ještě hodně takových kytic do budoucna.
PS:omlouvám se, že rovnou takhle tykám, ale když jsme každý za nějakou přezdívkou, tak to snad neurazí.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.7.2013 > ...emoce jsou někdy nepřenosné...., a nezvadnou.......Co se týče obrázku, kytice jemných barev, ale bez objemu, levitace džbánu je lehce napravitelná, rovněž elipsa dna.....
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > Mima> souhlasím..až na jednu věc.emoce se do jisté míry uměním přenášet dají..jinak by umění nemělo moc smysl
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 11.7.2013 > Thumb> 

...však jsem psala, že někdy( do jisté míry)!!!.....Například teď dávám body obrázkům, kde mé emoce úplně převládají nad "úžasem", jakéže je to "umělecké dílo"!!!....Protože nejde o kytici lučního kvítí ve džbánu, ale o velmi naléhavá emotivní sdělení, která nejsou tak srozumitelná, jako klasické zátiší, na které není těžké mít nějaký názor...Smysl má i to, nepohlížet na řemeslné (ne)umění, na provokativní ulítlosti, nebo na genialitu profesionální nepopiratelnou STEJNĚ....A co je Umění, které má Smysl..., toť Otázka...., každý vnímá jinak....I "evidentní amatéřina" má své obdivovatele...Sama jsem věčný amatér, který přijímá kritiku pokorně, a jsem ráda za každé slovo, které mi někdo věnuje...., protože se chci pohnout z místa....Namalovat kytici ve džbánu lépe než doposud, to lze....Ale namalovat znovu a lépe momentální stav duše....., abstraktně, surreálně..., to umí jen mistr...Komu není rovnou shůry dáno, dá si někdy říct....


<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 11.7.2013 > Mima> není co dodat :)
<reagovat 
Focus (Občasný) - 11.7.2013 > barevně líbivé....
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 11.7.2013 > líbí
Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 11.7.2013 > líbí
Body: 5
<reagovat 
čtenář bhoj - 8.12.2013 > vysivka ciganske babicky
- 5D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter