Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dělníkova modlitba k rodnému kraji z kolekce Vykopávky
Autor: jessica (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 18.2.2003 > Nejsem si jistej, co tím chceš říct, ale nelíbí se mi to. Pokud to má bejt ekologickej manifest, tak říkáš něco, co už všichni vědí, bohužel ještě ke všemu s dost naivní nadsázkou. Nerozumím literatuře, tak můžu hodnotit jen obsah. Je z toho patrný, že jsi asi nikdy neviděla ve skutečnosti krajinu, kterou popisuješ. Já jsem shodou okolností ze Sokolova (mimochodem, kolem hnědouhelné pánve jsou tam snad nejkrásnější kopce na světě: Slavkovský les, Krušné hory, Střední Poohří) a studuju Ochranu životního prostředí. Tvůj popis byl podle mne aktuální v sedmdesátých a osmdesátých letech, možná ani to ne. Ačkoliv se o tom nikde nemluví, tak se situace pořád zlepšuje. Viděl jsem už pár povrchových dolů mně z nich také bolí srdce, tím spíše, že mám představu, jak asi vypadala ta nenávratně ztracená krajina. Nicméně program obnovy, rekultivací, se sice pomalu, leč nezvratitelně rozjíždí. Výše popsaný způsob myšlení, už dávno většina populace považuje za atavismus. Neber to jako kritiku, k té se necítím být kompetentní, spíše jako názor do diskuze.
<reagovat 
jessica (Občasný) - 19.2.2003 >

ekologickej manifest to není... je to jen sice trochu starší (asi 7 let) reakce na něco co jsem viděla. Měla jsem pocit, že někteří lidé by raději dál těžili hnědé uhlí, (nebo cokoli jiného), a odmítali s tím přestat, prostě jen proto, že je to levnější. Zvlášť ve srovnání s náklady na zastavení provozu, rekultivací, přeškolení bývalých zaměstnanců, nebo jejich podpora v nezaměstnanosti...  tohle jsem nepsala o "hnědouhelném revíru v ČR - máš pravdu, tam se téměř nevyskytuju) ale prostě o nějaké oblasti, kde se uhlí těží.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter