Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
10x cocots of ostrava
Autor: superfly (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
vosička (Občasný) - 26.7.2013 > a neviditelný Mike Patton, je to aspoň Indián? lidi tam maj pěkný hučky, no asi dobrý - a vstup a focení teda za kolik?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.7.2013 > A příští rok? Nasrat!

Přesně tak, nasrat!
Jako že by mě někam nepustili s mým Nikonem!!!
NASRAT!

Ale i tahle série focená mobilem má úžasnou atmosféru, možná i lepší, než-li tím Nikonem..

Tady je krásně vidět, že to není jenom o špičkovém aparátu!

Hezký den :-)
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.7.2013 > Sa to berie uz ako standard, ze nesmies na taketo akcie brat ani zrkadlovku ani vlastne pitivo.
Vtipne bolo ako som raz presiel s nozom a pritom mi kontrolovali, ci vo flasi na vodu som nemal alkohol. To iste kamarat : )
Co sa tyka zrkadloviek..ked ludia tocia tabletmi, co mi vylozene kazi koncertny zazitok..prosto pravda bude niekde v strede..kde kto moze robit nekvalitny zaznam a ten, kto by mohol spravit kvalitny, tak je o to ukrateny..nerozumiem, ved by to dobre propagovalo dotycny koncert..
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 26.7.2013 > Karhaj(Sinner)> Zalezi na akci/koncerte. Na Toma Waitse me taky se zrcadlovkou nepustili, pak tam celej koncert blysklay blesky mydlovych krabicek ze vsech stran, atmosfera v haji - a dobre jim tak. Je to jak pises.

<reagovat 
Marod (Občasný) - 26.7.2013 > Standardní zhovadilost, na druhou stranu, pokud by tyhle nesmyslné zákazy zrušili, budou potřebovat cca o padesát členů ochranky méně... a vzhledem k tomu, že pobrali granty a dotace, které je třeba rozpustit mezi kamarády, bylo by to škoda... :-P Ale vážně, jak už jsem ti psal, jezdi na Creepko nebo do Litoměřic na Kořen... tam tenhle hovadismus ještě nedorazil... Sigur Rós teda taky ne, ale člověk nemůže mít všechno... :-)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.7.2013 > Marod> jj. Sigur ros by som tiez chcel raz vidiet.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 27.7.2013 > Marod> No jak jsem ti psal odtamtud, příště rozhodne raději na to creepko. Mmch. ještě tam vznikla vtipná situace, kdy sebou kapesní baletka sekla zrovna na těch Sigurech a gorily ji pak nepustily přes bránu s pidi vodou, kterou dostala uvnitř v areálu festivalu od zdravotníků (a to nás zase jiný gorily nechtěly původně pustit ani k těm zdravotníkům). Chvilkama jsem měl dojem, že jsem jedinej, kdo nepochopil, že tohle je ve skutečnosti zážitkovej festival a tyhle situace jsou vlastně nadstandard...
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 27.7.2013 > Karhaj(Sinner)> http://flickr.com/#/photos/sempull_tampush/sets/72157612899862202/

... Alespoň zprostředkovaně :-), je to odkaz původně z mobilního flickru, tak snad to tady nebude dělat nějakou neplechu
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 27.7.2013 > superfly> Chůďa baletka, ta to musí mít v davu vůbec těžký a ještě když se k tomu připočtou zblblý gorily, chjo!
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 31.7.2013 > Karhaj(Sinner)> Tak tenhle už by měl fungovat:

http://www.flickr.com/photos/sempull_tampush/sets/72157612899862202/
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.7.2013 > Ty jo, to jsou preci sami proti sobe...kdyz Te tam nepusti, nebudou mit propagaci...naprosto Ti rozumim
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 26.7.2013 > Martin> Tak jak vidíš, propagace se jim dostalo i tak, jen trochu jiné, než by asi rádi :). A nezůstalo tedy jen u toho foťáku (proč tam např. nemohli lidi s vlastní vodou, to už mi při ceně kolem 2000,- za lístek nevysvětlí fakt nikdo...). Nějak mám už delší dobu pocit, že když budou lidem na akcích tohohle druhu vymýšlet nesmyslný příkazy a zákazy, víc lidí se naštve a už jim tam prostě nepřijedou. Když se tak zařídí jeden moula, je to pro ně samozřejmě k pousmání, když totéž udělá 1% lidí (cca. 300 podle účasti, co jsem kdesi viděl), je to už kolem 600 000,- (v praxi o něco míň samozřejmě, ne každý tam jede na celé 4 dny, poplatky jako stanové městečko, sprchování ve stanovém městečku atp. nezohledňuju, to bych z toho tady dělal finanční rozvahu, což pro naši věc není zase tak důležitý :)). A to už by mě jako podnikatele asi trochu zajímat začalo. Jasně, můžeš mi namítnout, že i těch 600K je pořád jen jedno procento z obratu festivalu. O co mi tady jde především, je to, že by bylo fajn, kdyby si pořadatelé těchhle akcí i lidi, co je svými vstupenkami financují, uvědomili, kdo je tu vlastně kvůli komu...
Mmch. poslední den, když mě při vstupu šacovali, říkám jedné z goril u vstupu: "A v tom mobilu, co držím v ruce, mám bombu". Co myslíš, že se stalo? Nic. Hlavně, že jsem neprošel s vodou a foťákem...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 17.8.2013 > superfly> Nejhorší je, že se to šíří. Takhle neuvěřitelné kontroly jsou už i na pražské akci Mezi ploty. Když jsme viděli tu strašnou frontu, kterou vytvořila ochranka důkladným slíděním v batozích u brány, otočili jsme se a šli strávit odpoledne raději jinam. Kéž by to takhle řešila většina, pak by je to donutilo změnit přístup.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 17.8.2013 > Michelle> U akce jako je Mezi ploty je to dvojnásobná ostuda. Přijde mi bohužel, že většině lidí je to úplně jedno...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter