Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prašná krieda - formát A4
Autor: StMi (Občasný) - publikováno 14.12.2013 (14:04:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.12.2013 > Velice umne.
<reagovat 
Čtenář - 14.12.2013 > normálně brečim pičo
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 14.12.2013 > trpělivost se bude hodit, ale škoda jí plýtvat nad tímto.
Formát příšerný..asi také obkreslený z fotky. Když už si vyhraješ do detailu s tou hlavou, tak jak můžeš takhle nakreslit trávu? Schází prostor, což je na kresbách z fotek většinou pravidlem. Uřízlá noha. Tělo kočky vypadá jako kdyby vůbec nebylo její.
Takže..jako cvičení detailu dobrý..jako celek to nemá význam
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 14.12.2013 > Hlava a ,,krkohruď'' super, tak co řešíte? Já bych to nedala ani z poloviny tak dokonale!
Ukládám si!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 14.12.2013 > Tuto kresbu si viem predstavit ako ilustracia do leporela pre skolkarov. Kompozicia nie dobra a pri trave si odhalil svoje nedostatky. Niekedy menej je viac...

<reagovat 
alice (Občasný) - 14.12.2013 > S tou hlavou sis fakt vyhrála, to musela být piplačka, vypadá jako fotka! Otázkou ale je, zda má smysl malovat takhle, když existuje fotografie?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 15.12.2013 > Líbí...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2013 > Přidávám se k ostatním. Škoda času, trpělivosti, energie. Proč obkreslovat barevnou fotku, když už ji máme? Kdybys čas a vynaloženou energii věnoval na nějaký jiný pořádný obraz, mohl jsi něco pořádného mít. Tak máš nakreslenopu kopii fotky a nic víc. Nikdo ti ji dobře neohodnotí, snad bude hodnotit jenom tvoji trpělivost, a ta ti došla u pozadí a trávy, takže vlastně částečnou trpělivost. Ale asi skoro každý si takovým blouděním musí projít. Dobré je si včas uvědomit, že tudy cesta nevede.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.12.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář karhaj - 16.12.2013 > Ja naopak verim, ze kresby podla fotiek a obrazkov zmysel maju, minimalne na vykreslenie ruky, ci je to art, alebo nie..cert to ber, treba sa naucit kreslit.
Nevraviac o tom, ked chyba inspiracia, vtedy su referencne fotky ako zachranne lano. Ked pride inspiracia, neda sa zastavit, to moze aj z jablka byt art, ale treba kreslit aj ked nie je..moj osobny nazor.
<reagovat 
 Čtenář - 16.12.2013 > čtenář> chocdopičekarhat!:D
<reagovat 
Majk666 (Občasný) - 16.12.2013 >
Body: 3
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 17.12.2013 > výraz je magický
<reagovat 
Čtenář - 21.12.2013 > to že největší počet komentů je pod kýčem jak prase ukazuje mimojné úroveň tohoto serveru
<reagovat 
 Čtenář - 21.12.2013 > Mima> co to meleš jsi sfetovaná?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.12.2013 > čtenář> ...melu, máš pravdu....Ale ne z fetu, jen mám podruhý zápal plic, vysoká horečka, a spousta medikamentů..., což sice není omluva ani výmluva, ale alespoň pro tentokrát nechť je mi odpuštěno...Mažu to, ani mě se to teď dobře nečte....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter