Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Magnolia liliflora Nigra 2
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 30.3.2014 (21:05:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 30.3.2014 > Krása!!

Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 31.3.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 31.3.2014 > Začalo jaro, začaly vyrůstat různé rostliny a vyrojili se amatérští fotografové. Musíme přečkat toto období podprůměrných fotografií různých květů a kytiček ve zdraví. Doporučuji všem sračkovým fotografům polykat hodně vitamínů, aby měli sílu své nicneříkající fotky vystavovat, a všem ostatním, kteří fotografiím alespoň trošku rozumí, doporučuji udělat si co nedříve zásobu uklidňujících tabletek - nějak toto období přece musíme přečkat!
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 31.3.2014 > čtenář> Áno amatér to som, fotím pre radosť, publikujem lebo chcem, zaregistruj sa a ukáž nám svoju profesionalitu v tvojich dielach...inak si daj tie tabletky a svoje nálady si rieš inde.
<reagovat 
 Čtenář - 4.4.2014 > Mashine> To bych se musel hambou propadnout zveřejnit něco svého tady na současný Totem podprůměrných sraček. Když ti není dáno, tak ti není dáno, to nezmění ani zveřejnění stovky fotografií. Opravdu si neumíš přečíst něco o fotografiích? Zajít na nějakou dobrou fotografickou výstavu? Opravdu si myslíš, že taková fotka patří na umělecký server?
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 5.4.2014 > čtenář> Názory tohto typu sú mi u prdele...fotím, lebo ma to baví a podelím sa s tými, čo to robia taktiež a nemusia si dokazovať svoju "profesionalitu", popravde ako sa povie si "serieš do huby" ak je tomu tak, ak píšeš, tak načo si tu, načo to tu hodnotíš, načo sa unúvaš, nájdi si web pre tekých ako si ty, pre rodených profesionálov. Som o tom presvedčený, že si sa narodil s fotoaparátom v ruke. Tvoje slová sú úbohé. Víno kážeš, no ani tú vodu nevieš a nechceš ukázať. Tak načo sú tvoje slová dobré, ukáž nám úbohým chudákom s fotoaparátmi zabudovanými v mobile ako sa má fotiť. Z tvojich slov je zrejme, že nie si ani priemerný/ priemerná. Otravuj si svoju sortu "profíkov" o tvojich poznatkoch z fotenia. Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že práve táto stránka ma degraduje, a to aj napriek tomu, že by som tu čakal nejaký pokrok. Čakám radu, návod ku krokom ako sa posunúť ďalej. To sa však od zakomplexovaného nedoceného fotografa nedočkám, komplexi sí rieš niekde inde. Fotím už dlho, ako som uviedol ani z ďaleka niesom a ani nechcem byť profesionál. Baví ma, čo robím a ty mi nesiahaš ani po lýtka....
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2014 > Mashine> Ááááá, trefil jsem hřebík na hlavičku. To je zajímavé, jak všichni nedobří amatéři reagují na negativní kritiku stále stejně – hned napadají autora kritiky. Nic nového. Jak se chceš posunout dále (jak píšeš), když neumíš přijmout kritiku? A proč potřebuješ vodit za ručičku? To neumíš sám na sobě pracovat a sám něco nastudovat? A od koho se tady chceš něco konstruktivního dovědět? Od dalších autorů sraček? To se tedy toho hodně dozvíš a jejich rady tě určitě posunou hodně daleko. Nejlepší rady jsem ti tady napsal já a co ty na to? Přijal jsi je? Tak co vlastně potřebuješ? Neupřímnou chválu na tvoji sračku anebo kritiku? Udělej si nejprve jasno ve své hlavě a začni na tomto uměleckém serveru konečně zveřejňovat nějaké umělecké fotky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter