Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prasečinky 2.3?
Autor: yenda (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
aq. BoBB (Občasný) - 2.3.2003 > No, ja jsem si prosel ty fotky a myslim ze je docela dulezite udelat rozdil mezi PORNOGRAFIE a AKTY!!! Z osobniho pohledu je absolutne nepovazuji za zavadne, a pokud ten mily pan je povazuje za narusujici pro svou dceru, nemel by si s ni o necem takovem treba popovidat? V Zadnem pripade nemazat!!
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 2.3.2003 > teda s názorem Pána se rozhodně neztotožňuju, určitě vystavuj, YEN tak DAl, pravda nejsem profeionál, ale jako laikovi se mi tvé věci dost líběj a z tvejch stránek je vidět, že se o věc obravdu zajímáš, máš to, co děláš podložený, znáš své předchůdce a historii aktu, máš z čeho vycházet i co zahodit.. a pornografie to není určitě
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 2.3.2003 >

To snad ne! Tvoje fotky jsou super, v tomhle pojetí by ani hrdě čnící pyj, ani samotný průnik do vlhkého lůna nemusely být pornografií. Možná tomu strejdovi vadí, že tam nevidí, co by chtěl. Myslím, že svět ohrožují nejvíc takoví pokrytci, o jeho kompetentnosti posuzovat uměleckou úroveň už netřeba hovořit. Ten jeho příspěvek by byl možná namístě, kdyby tam byl bez souhlasu publikován on sám, jak si mastí kládu. Doporučení k focení hloupostí doporučuji akceptovat - pán jako její výsostné zosobnění by mohl postát Yendovi modelem. Kdyby byl po ruce nějakej ten špalek, pak už jen dotyčnému pánovi Koniášovi na něm setnout hlavu, než ty svoje kydy prosadí někde v parlamentu.

Nedej se, myslím že vox populi, ač to nemusívždy to správné, bude na Totemu při tobě.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.3.2003 > Pan Konecek by se mel podivat do slovniku, pornografii oznacujeme takove dilo, ktere zachycuje primy kontakt pohlavnich organu (ztoporeny penis je jednim z vyraznych atributu), ev. detaily pohlavnich organu, ev. popisuje presne prubeh pohlavniho styku ci masturbace za ucelem vzrusit pozorovatele. Pan Konecek je blbec. Fotograf yenda je velmi dobry, velmi cudny fotograf aktu a trochu porna v duchu predvalecne moderny bych osobne jen privital. Jenze tu zadne neni.
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 2.3.2003 > Filip Sklenar> 

Pan Koneček by měl především táhnout do konečníku! Rád bych si prohlédl jeho webové stránky, co v životě dokázal, že se cítí býti arbitrem vkusu. Souhlasím naprosto s tebou, Venuší i všemi podobnými příspěvky, protože si nedovedu představit jiné. Možná tak na schůzi domovního výboru či partajní buňky, ale tady? Taky jsem měl jeden akt na Totemu, ale po shlédnutí Yendovin jsem ho stáhnul - to je motiv, a ne nějakej nevyhoněnej pan Prdelka. Zkusím vyhledat na něj kontakt a pošlu mu něco, při čem se Konečně udělá.

/Filipe-nemáš něco z toho starýho "P", o kterým jsi mi psal? Docela by mne to zajímalo./

Yendo - až se rozhodnu nějak ten akt publikovat, tak mne šetři, nedělám je s takovým nasazením a výsledky jako ty


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.3.2003 > The Rotenberg Collection
FORBIDDEN EROTICA
2000, Benedikt Taschen Verlag Gmbh, Köln

Mam to jenom jako knizku a nejak se mi nedari zprovoznit scanner... Snad zitra. Mrknu se na www.taschen.com a napisu, jestli je to dostupny.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.3.2003 > ten pán asi neviděl fotku, kterou tu kdysi publikoval cavalera.... a modří už vědí.....
<reagovat 
jelen (Občasný) - 2.3.2003 > Jestli měl pan Koneček pravdu nebo ne nedokážu posoudit, anžto nerozumím technice fotografování a připouštím že bych akt od porna rozlišil jen ztěží, samozřejmě, pokud by to nebylo detailní naturalistický znázornění akce. Otázku jestli porno narušuje mravnost mládeže považuju za diskutabilní, teda alespoň v porovnání s mravně rozkladným vlivem školy, zpráv v televizi a denním tisku, reklamníma billboardama a nakupovánim v TESCU. Takže když se to vezme kolema kolem, tak vyrábíš vcelku zajímavý, oku lahodící porno, to taky neni marný. Já jsem toho názoru, že fotit ženský je daleko zábavnější, než seno ve stodole, nebo co ti to Konečník radí, tak proč si dělat násilí. Když tomu tak rozumí, tak ať sem hodí nějaký svoje nahotiny, já si je osobně rád prohlídnu.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.3.2003 > Myslis tu, co se jmenovala Polibek?
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.3.2003 > vymazat vsechno vcetne pana konecka. nechat jen cavalerovy "blue details"
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.3.2003 >  filip: no jako polibek to vypadalo
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 2.3.2003 > Tak jsem si to prolistovala, a nenašla jsem nic co by mě snad urazilo :))) Máš tu zajímavé nápady :))) A navíc mravní výchovu, snad mnohem víc ohrozí každý druhý běžně dostupný časopis...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 2.3.2003 > Myslím, že ničí mravy neohrožuješ, beztak jsme my mladí zvyklí na horší věci, podobně odhalené ženy člověk potká na plakátech snad denně aspoň jednou. Co se týče kvality fotografií, nejsem schopen posoudit, ale chápu, že profíkovi se mohou zdát špatné a taktéž chápu tvrzení, že by nebylo špatné začít od jednodušších věcí. Ale já se ve fotografii příliš nevyznám. "Starého" pána bych toleroval, ale publikovat bych nepřestal, protože mravy neohrožuješ. A kdybys náhodou ohrožoval vkus - tak je to víc chyba čtenářů,že se nechají ovlivnit. Tvorbě zdar.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.3.2003 > Ad Venuse - milacku, jsi uzasna a moderni. Hotova Toyen. Vice podobnych arbiteru elegantiae a konecne se bude ve mestech na co divat!
Predstav si, ze by treba v budove soudu byla obrovska skupinova sukacka vyvedena z bronzu. Jak by to vsem pohladilo oko a zvedlo naladu!
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 2.3.2003 > Filip Sklenar> 

Ta něha! To se těším, jak pro změnu zas umeješ   nějaký moje pocitovky. Na soud ale nějak nechodím, ani tam nepracuju, tak bych to sousoší těžko ocenila. Pojala bych to v tom případě spíš na způsob živých obrazů našeho velikána Cimrmana (třeba by si ten pán rád zahrál). Jsem zvyklá na kopulaci satyrů, tak proč by ne.

Myslel jsi tím zdviháním vskutku toliko oko? Prasáku!  A pozor, zastala jsem se umění, holdu kráse a především autora, který je, soudě dle mne, v tomto ranečku fotografických kategorií rozhodně minimálně povšimnutíhodný, řekla bych přímo, že na Totemu rozhodně bezkonkurenční. Tak hlavu (neříkám hlavičku) vzhůru v boji s pokrytectvím!


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.3.2003 > Venuse: Myslim, ze podobna ziva sousosi delali Living Theatre v New Yorku, a pokud vim, byli za to dost casto na vazbe.
O kvalitach yendy netreba dale recnit, spise me zajima, jak je to s tou kopulaci satyry, ktera - dle tvych slov - je v podstate beznou soucasti tve kazdodenni reality.
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 2.3.2003 > Filip Sklenar> 

...LT - ale až po velikém Járovi! Vidíš, jak kopuluju tě zajímá, a když se někdy potažmo "jen" trápím, tak z toho máš prdel. Sepíšu někdy něco výhradně pro tebe, poetického, avšak zvrhlého...(když ti satýrci jsou tak dovední). Už asi moc zabíráme prostor k vyjádření jiných. Končím, flétny Panovy vábí mne hlas...(a žádný dvojsmysly s tou flétnou!)

Yendovi - myslím že i ta moje jmenovkyně z Věstonic (já vypadám opravdu jinak) by si považovala stát ti modelem a udělal bys z ní super babu. Křehkou a jemnou, jako tvoje fotky, s náznakem smyslnosti i úcty jak k ženě, tak k jiným uznávaným machrům aktu (jak by asi dopadli u Velkého inkvizitora?).


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter