Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
stav vědy
Autor: pipii (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pipii (Občasný) - 28.4.2014 > https://www.youtube.com/watch?v=oy47OQxUBvw&feature=player_detailpage
<reagovat 
pipii (Občasný) - 28.4.2014 > Tím, že drží se na konečném návrhu na "publikovat tyto myšlenky ve vědeckém časopise pro peer review" jsem nechtěně odhalila přijetí šikany a obtěžování dominantní akademickou kulturu v rámci vědecké komunity. Tato šikana a obtěžování může bezděčně tlačil lid, který by mohl z velké vědce. Aspekty sociální experiment publikování těchto myšlenek na Youtube první byl velmi bystrý a trapné. Ironií je, že tvrzení "přezkoumána publikace" se stala zbraň pro osobní útok zobrazující skutečnou slabost Academia. Značný počet přispěvatelů do matematiky a fyziky ve 20. století bylo šikanováno akademiků za to, že jiný zjišťují, že je téměř nemožné publikovat svou práci. Má Academia obrátil se do 21. století vyjádření 16. století papežství? By se moderní vědci vězení moderní systém Galileo za to, že příliš radikální? Jsou vědci nové inkvizitoři? Je to trest za vědeckou "kacíře"? Nebo jsou to skutečné důvody, proč fyzika je stále neúplné?

reakce čtenáře výše - věda je boj stejný jako mezi gangstery - o prachy a prestiž- publikovat mohou jen vyvolení - tohle video je protest proti šikaně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter