Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč Amíci nebyli na Měsíci
Autor: pako (Občasný) - smazáno


Čtenář - 29.4.2014 > Kniha " Stopy na Měsíci " opředeného NASA photo " Slavnostní vlajka " ( obr. 14 ) . Tento obřad se konal v průběhu mise " Apollo 11 ". Armstrong a Aldrin stojící v blízkosti vlajky , asvětlo zeslunce visí nízko nad obzorem , dává dvě dlouhé stíny .





Obr . 14 . Ctít vlajku . " Apollo 11 " ( S69 40308 ) ( archiv NASA )


Zejména stanoví, že je to něco jako první přistání na Měsíci , a proto ,erekce přes její Stars and Stripes bylo , podle slov klasiků , " svět - historický význam . " Proto , mimořádný okamžik a astronautů k němu přišel z celého maximální odpovědnost . Vskutku , Michael Collins ,třetí člen posádky , který byl v hlavním bloku lodi , inspirace popisuje, jak pečlivě vybrat úhel výškou Slunce nad měsíčním povrchem pro přistání " Eagle " (tzv. americká hrdě LM ) se konala v optimálních světelných podmínek .

" Pokud je slunce příliš vysoko nad hlavou , budou krátery a balvany nejsou stíny , ztratil smysl pro hloubku a vize překážek bude problematické . Příliš vysoká aslunce je příliš horký povrch . Je příliš nízká na to být tak dlouhé stíny , které ztmavnutí potřebné detaily povrchu , který bude opět způsobit problémy s vizí obstrukce . Ideální volba byla uznána úhel 10 stupňů , " - řekl Collins .

A tak" Eagle " podle zpráv o styku s měsíčním povrchu , přistál v 4:18 na západním době ( 12 , s. . 205 ). O něco později , on volal sebe " Tranquility Base " , prošeltímto: " Řekl bych, žemístní barva povrchu je v souladu s pozorovanou oběžné dráze v tomto úhlu dopadu slunečního záření - asi 10 stupňů ... " ( 37 , str. 295 ). .

A tady jsou dvě hvězdné světy dobyvatel spustit vlajku na počest milované vlasti . Ve vysvětlení fotografii výslovně uvádí : " Armstrong udržuje hřídel a Aldrin drží vlajku . "

Ale o co jde ? První rozpor je vidět najednou : dva lidé téměř stejně vysoké stíny zcela odlišné délky . Navíc , stíny , které by měly být rovnoběžné , konvergentní .






To jestín Aldrin 45 procent delší stín Armstrong . Jak se to stalo ? Na první pohled se zdá, že dva světelné zdroje jsou použity . Opět , pojďme se ptát sami sebe : proč NASA utailo lidstva , žeměsíc svítí dvě slunce ? I když ve skutečnostidůvodem pro tento " zázrak " Mnohem přistání buď této fotografii - instalace a stíny pak byly uloženy , neboobraz jepříkladem rané počítačové grafiky .

Koneckonců , i v případě, že byly dvě slunce , žádný z nich nemůže být umístěn v okamžiku střelby na 10 ° C . nad obzorem ! Nejjednodušší znalost dost provádět výpočty trigonometrie : Aldrin osobní zdroj světla nachází v nadmořské výšce , která se rovná :

tan ( 5588 / 11277 ) = tan ( 0496 ) = 26,4 deg . ,

a Armstrong - ve výšce se rovná :

tan ( 5436 / 7785 ) = tan ( 0698 ) = 34,9 deg .

Opuštění lodi došlo k 7 hodin po přistání na Měsíci . Vzhledem k tomu,lunární den trvá 30 pozemských dní ,Slunce se pohybuje po měsícem ozářené obloze na 12 stupňů . 24 hodin. Sedm hodin odpovídat na 3,5 ° . , Pak během slavného prostoru choditSlunce bylo ve výšce 13,5 stupňů . nad obzorem . V této výšce se délka slunce stínů ve snímku by měla být více než 23 cm , která je více než dvakrát delší než je vidět na fotce ! Jediným zdrojem světla nemůže stíny jsou tak odlišné od lidí téměř ve stejné výšce. A jak správně řekl Willis Carto v týdeníku " Spotlight " , bychom chtěli pochopit, kdestín vlajky , která by měla být " cut" v polovině Armstrong ?

NASA vysvětlil přítomnost prodloužených stínů , které údajně stín vlajky se přidávají do stínu astronauta . Alepozor, analýza fotografií a rozkoly Tento argument : jasně vidět, žestín hřídele spočívá na noze Armstrong , ahorní část vlajky vychází ze stínu " korunu " stín astronauta , takžestín vlajky nemohou být přidány do stínu Aldrin . Se vám to líbí nebo ne ,obraz je jasněvýmysl !

Další " fotografické důkazy" o údajném přistání na Měsíci bylo " Apollo 16 " v dubnu 1972 obsahuje více pikantní perlu . Přichází k fotografii Johna Younga , tyčící se skok ve vzdálenosti lunárního modulu a mávání ve větru hvězdy a pruhy ( obr. 11 )

Cult Americká vlajka -jev známý jako skutečnost, že jejich hamburgery nemají krmit , dát ji rozšířit , pokud je to možné . Ale teď to není tak , že je připraven k letu kdekoli , dokonce i v nepřítomnosti atmosféry ve stejném měsíci ( to bude ještěsamostatný rozhovor ) .

Není dohadovat a tak podrobně, žetvář hory v pozadí není příliš jasně osvětlen a jestín , a to navzdory skutečnosti , že Měsíc žádné mraky !





Obr . 11 . John Young a lunárního modulu .
" Apollo 16 " ( AS16 113 18340 ) ( archiv NASA )

Lepší pečlivě podívat na stínech ostatních obžalovaných v obrázku nahoře . Tady jestín tenké stožáru jasně viditelné na základně a končí sotva znatelným zesílením : je -stín vlajky . V pozadí je vidět lunární modul . On také vrhá stín paralelně k vlajce , ale stále podezřele tenká - sotva silnější než vlajky . Stín na Zemi od Slunce je vždy úměrná velikosti jejich odhozené předměty . Máměsíc má jiné optické zákony ?

Do popředí do dlouhé černé čáry . Toto - elektrický vodič , který by měl vést k LEM , ale záhadně zmizí na kameni v dolní části vlajky . Kdo , jak a proč se to připravilo drát , kde se děje a co se napojí na co , budeme se ptát : vždyť vojenské tajemství . Stejně jako skutečnost, že část z nich leží na zemi a částečně pohřben nějakého důvodu ( nebo jen v pavilonu podlahy ? ) . Ale ne příliš mnoho pozornosti na neživé objekty , kdyžstřed obrázku - náš hrdina astronaut , který není natolik, žepovrch není v kontaktu ( skočil , pravděpodobně) , ale nevrhá stíny ?

Tato otázka , mimochodem , požádal NASA a tam , váhání , vydanou verzi, která tvrdí , žestín vlajky - to je vlastněstín astronauta . Ale , je mi líto , že stejná osoba ve skafandru na Měsíci tak vyrovnaný - do tloušťky vlajky ? O jako skafandry astronautů bude stále mluvit . Ale v každém případě , že neodstraní otázku , jak hadr zploštělý stav Young přežil a vrátil se na Zemi ve své původní podobě . Pouze srozumitelná vysvětlení této anomálie - že Young ( jako lunomobil antény na předchozí fotografii ), byla " uložena " na obrázku později .

Příklady dalších pochybení s fotkami a videem , údajně natáčel Američanů na Měsíci , můžete i nadále množit - materiály, které vydrží na Chubby . Pro začátek to všechno jen dodat, že pokrok opravdu není na místě . Někteří skeptičtí pitomci se a strávil skenování fotografií a NASA zjistila, že mnozí z nich mají na pozadí skvrny na některých místech se jiný odstín , který charakterizuje " kompozitní " obraz vyrobený z obrazů s různými typy filmů .
Vrátit úpravy
Váš příspěvek poslouží ke zlepšení kvality překladu a může být anonymně zobrazen dalším uživatelům.PřispětZavřítDěkujeme vám za příspěvek. Please help Google Translate improve quality for your language here.
Překladač Google pro firmy:Translator ToolkitPřekladač webových stránekNástroj pro hledání nových trhůDokument či webovou stránku přeložíte přetažením souboru nebo odkazu sem.
Webovou stránku přeložíte přetažením odkazu sem.
Typ souboru, který přetahujete, není podporován. Zkuste prosím jiné typy souboru.
Typ odkazu, který přetahujete, není podporován. Zkuste prosím jiné typy odkazu.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter