Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč Amíci nebyli na Měsíci
Autor: pako (Občasný) - smazáno


Čtenář - 29.4.2014 > SSSR znal pravdu , ale neřekl nic
Tam jsou příběhy šesti (!) Úřední amerických přistání na Měsíci jedné podivné okolnosti . Naopak, mnohé z nich , ale je to - možnánejdůležitější : pročSovětský svaz se ani nesnažil zpochybnit úspěchy amerických kolegů ? Ve skutečnosti by bylo přirozené očekávat od hlavního konkurenta v měsíci závodě vybíravý pozornost a pečlivé analýzy toho, co bylo nabídnuto , aby se na víru . Po skončení akce , řekl , každodenní jazyk , došlo na velkou vzdálenost , bez svědků , a kdo ví, co se opravdu stalo . Ale ne, neníslovo nedůvěry následoval . Není pochyb, že oslava neklesl soupeře . Proč ?





Alexej Leonov jde do vesmíru (Archiv RGANT )


Léta plynula , pak desetiletí , a nyní nejistoty těchto letů jsou knihy napsané, a oni jsou uvedeny sadu otázek, kteréveřejnost dosud přijatých přesvědčivé odpovědi tak daleko . Že v průběhu doby spatřen nezávislými výzkumníky , sovětští experti prostor , pravděpodobně bylo zřejmé, od samého počátku . Ale - ticho . Navíc , kosmonaut Leonov a další prominentní sovětský prostor jisti, a ujistil , že Američané zde vše, co je čisté a není nic pochybovat .

Nicméně ,obrovské množství lidí, kteří se ptají a pochybují , adeska " Vem si cokoli za samozřejmost " nejsou ovlivněny , tím více, že naši obránci amerických úspěchů nedávají mnoho otázek jasné odpovědi .

Ale pokud si položil otázku v mírně odlišné roviny - ne" proč " a " co " tichý SSSR -obraz je trochu logickou úplnost .

Ve skutečnosti , s měsíčním programu Američané zázrakem se shodoval konec studené války , " výtok " , oteplení vztahů s USA a se celý západní svět , a mnoho dalších , jak se říká , preference získané v zahraniční politice SSSR . Za to, co pršelo tyto dary osudu ?

Důvody naše politické vedení té době mohlo být další . Za prvé , minimalizovat měsíční programu Ekonomika mnoho miliard v zemi rublů není zbytečné . Po letu bezpilotních lodí a přistání bezpilotní kosmická loď bylo jasné , že tam není nic zvláštního o nich , a když je , tak neberte , protože to je strašně daleko od lidí , ani by to .

Ale to není vše , jak řekl jeden kluk z nedávné televizních reklamách . Bylo zrušeno embargo na sovětské ropy do západní Evropy , jsme začali pronikat na trh plynu , kde do dnešního dne úspěšně pracovat . Dohoda byla podepsána smlouva na dodávku do SSSR amerického obilí za ceny nižší, než je světový průměr , což negativně ovlivnilo blaho Američanů sám .

Tady se píše o americké historie badatele Rene R. lunární závod : "logická otázka, že mnozí se ptali a pokračovat se zeptat, jestli se opravdu nebude létat , pročSovětský svaz nevšiml podvod ? Nebo by si nevšiml ? Z tohoto důvodu mám pár nápadů . Zatímco náš statečný armáda bojovala proti komunismu ve Vietnamu a dalších zemí v jihovýchodní Asii , my megatun prodal obilí do Sovětského svazu v Ultralow cenu . 08.07.1972 , naše vláda šokoval svět oznámením prodej Sovětského svazu o čtvrtinu našeho plodiny na pevnou cenu 1,63 dolarů za bušl ( 36,4 l - . . . Komunikace Ed ) . Další sklizeň Ruská obdrží další 10-20 % levnější . Tržní hodnota obilí v zemi byl $ 1,50, ale okamžitě vyskočil na $ 2.44. Hádej, kdo zaplatí rozdíl ? To je pravda , naši daňoví poplatníci . Naše ceny pro chléb a maso okamžitě skočil , odráží nedostatek tak nečekaně . Což jedocela penny jsme letěli tento měsíc ? V sázce bylo hodně peněz , nemluvě o prestiž Ameriky . Cílem je v tomto případě ospravedlnit jakékoliv prostředky . "





1961 . NS Chruščov a Kennedy (časopis " Ogonek " )


To je také věřil , že západní společnosti byly postaveny v chemických závodech SSSR výměnou za hotových výrobků z týchž rostlin , tj.SSSR dostal moderní podnik bez investic penny z něj . Díky aktivní účasti USA auto obří postavený " KamAZ " a další . Byloekonomický přínos mnoha desítek miliard rublůročně . Před tím, než vybledlé těch 5 miliard , kteréSovětský svazdeset let strávil na měsíční rakety " N - 1 " . Z čistě ekonomického hlediska pronájmu měsíční program s " N - 1 " vyplatila stokrát , s ohledem na krátkou vzdálenost ( několik let) ekonomický zájem .

Vojenská konfrontace ,studená válka aneustálá hrozba z plnohodnotného jaderné katastrofy , jsou pryč . Vrcholem " propuštění " byl Helsinského závěrečného aktu v roce 1975 , tvrdil, nedotknutelnost hranic , se sídlem v Evropě po druhé světové válce . Přišel zdánlivě věčný mír mezi východem a západem !

Kromě toho , mlčí o měsíční podvod USA ,sovětské vedení mohlo vyvíjet tlak na své politické oponenty pod pohrůžkou expozice . A soudě podle impozantních úspěchů zahraniční politiky SSSR , úspěšně vykreslen.

Další verze ohromující " úslužnost " sovětských orgánů , kteří nebyli dělat hluk , i přes důkazy o tom, že" Měsíc programu " státy, byl obyčejný podvod, jeskutečnost, že ti samí Američané mohli vydírat úřady amerického informace o dostupné jak Joseph Stalin zemřel . Zemřel násilnou smrtí , a byl zabit . O to líčí autor "Měsíc jepodvod , nebo kde se Američané ? " Jurij Mukhin . Citace : " Je-li Západ v reakci na expozici lunárního podvod začal veřejně vyšetřovat příčinu vraždy a zaplevyvaniya Stalina , jak by KSSS , ani zabránit západní propaganda , ale po šesti letech v Sovětském svazu nejen členové komunistické strany a nezávislí , ale bude vypadat na party top jako nepřátelé nemají zprostředkovat veškerou moc - sověty , ne dávat budovat komunismus ve jménu chamtivosti . Bylo bysmrt nejvyššího strany a státní nomenklaturní SSSR alespoň politické . "

A vhodné cíle pro vydírání , podle Mukhin , Chruščov nebyl ( " Chruščov věděl jistě , co země, kterou hlavou a to, co ve skutečnosti , zbabělý spodina , že je na rozdíl od Západu . Vaughn Američané se ho pokusil vydírat válkou v souvislosti s karibskou krizi . A co " - píše Mukhin ) , a to jeho nástupce , Leonid Brežněv . " Brežněv byl již Leopold kočka , snaží se uklidnit drzý kouzlo : " Kluci , pojďme žít v míru ! " . Američané v měsíčním podvod mu a " sdružené " pravděpodobně s tímto vydírání ( jiné důvody pro vydírání prostě není vidět ) , a oni prohráli s Brežněvem , " - řekl Yuri Mukhin .
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter