Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohužel NASA a Apollo je podvod
Autor: pako (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pako (Občasný) - 30.4.2014 > 25.října 1965 bylo přijato rozhodnutí sovětské vlády spolupracovat OKB - 1 , v čele s Korolev OKB - 52 , v čele Chelomey , na projektu na loď kroužila měsíc na 7K - L1 a přistání člověka na Měsíci programu P3 . Předpokládalo se, žeprvní sovětský kosmonaut , který vstoupil na Měsíc v roce 1968 . Nicméně, přes Titanic práce sovětských vědců , plány nikdy přišel k uskutečnění . 20.července 1969 během letu " Apollo 11 " Američané poprvé vkročil na umělé družice . Budeme mluvit o pěti hlavních důvodů, pročSovětský svaz se nepodařilo spustit porazil Američany na Měsíc .

Důvod č. 1 . MomentSSSR Minuli jsme začátek lunárního programu dal příliš pozdě . USA se pilotovaný let programu " Apollo " v roce 1961 . 12.09.1961 , prezident John F. Kennedy SSCHA formulován úkol dobýt měsíc ve svém projevu . Kennedy nabídl účast na společném programu pro přistání člověka na Měsíci , ale Chruščov ho odmítla , podezření, žeSpojené státy chtějí zjistit tajemství sovětské raketové a kosmické techniky . Přistání astronautů projektu na Měsíci bylreakcí na americké plány . Muž na přirozené družice Země, v primární úloze SSSR není součástí dodávky . Ale Spojené státy bylo potřeba pomstu poté, coSovětský svaz poslal prvního člověka do vesmíru . American měsíční program bylproblémem, který bylo třeba reagovat . Přes obrovské úsilí působí , práce na měsíčním programu pozadu .



skafandr " Merlin " pro sovětské lunární mise .
Foto : Wikipedia
Důvod č. 2 . Různé přístupy a různé konstruktorovU královna Chelomeya byly rozdílné názory na to, copřeočkování by měla být použita pro starty . Varianty L - 1 ( 11A52 ) , vyvinutý OKB - 1 , UR - 500 ( " Proton " ) a R - 56 ( 8K68 ) , vyvinutý v KB Yangelya . Ekonomické výpočty byly ve prospěch n-1 . Tato raketa bylahlavním nástrojem pro realizaci slibných sovětského lunárního programu . Ale sázka na H - 1 nebyla oprávněná sám . Její test selhal .

Důvod č. 3 . Neúspěšný zapuskiVse čtyři zkušební provoz H - 1 byly ve fázi nouzové první fázi. Ve Spojených státech ,rozvoj mocného média série " Saturnu " se setkala s velmi velkým množstvím pozemních zkoušek jednotlivých komponentů a sestav . To umožnilo Američané provádět bez problémů všechny zkušební starty z pilotované rakety " Saturn 5 " . Rocket stejný H - 1 se provede stejným způsobem, jako v předchozím méně silný média: odstranění problému identifikované v testovacích na trh . Nicméněkonstrukce takovou velikost a složitost těchto dráhy byla příliš dlouhá a nákladná .



Rocket 1 H - montážní komplex
Foto : Wikipedia
Důvod č. 4 . Vážení proektProekt lunární program nebyl úplně přišel na to, z ekonomického hlediska . Částka přidělená sovětského lunárního programu byla 15 krát nižší než v USA . Vláda nebyla přesně vypočítat jeho finanční stránku , takže když to přišlo k přidělení potřebných finančních prostředků pro to , vůdci země požadovali, aby návrháři dodržovat režim úspory . Stalo se , že ve chvíli, kdy je velká část lunárního projektu již byla provedena , a proto bylo nutné , aby výkonové vůdce není , jak ušetřit , a mít jednu ze dvou čistě politickým rozhodnutím : buď přinést projekt k jeho logickému závěru , a jasně odmítnout pokračovat . Neúplnost stejnou pozici za následek pouze v " raw " rozhodnutí o návrhu a prudkému poklesu spolehlivosti nových kosmických technologií .



Létání na měsíc expedice loď komplexní A3 umělce dojem
Foto : Wikipedia
Důvod č. 5 . Sukcese tragické realizace měsíčního programu nemůže ovlivnit smrt Sergeje Koroljova v roce 1966 . On bylvedoucí OKB - 1 , hlavní organizace pro rozvoj celého systému lunární orbity a lunárního přistávacího modulu . Později v roce 1967neúspěšný přistávací nový " Sojuz - 1 " , je do značné míryprototyp kosmické lodi 7K - LOK , Vladimir Komarov zemřel . On byl nejvíce pravděpodobný kandidát na komplexní lunární lety . V roce 1968 , při letecké nehodě zabil Jurij Gagarin . Péče Královna vedl ke změně kurzu ve vývoji lunárního programu , které měly vliv na načasování jeho provádění


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter