Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Katolická církev žehnala zbraním SS - mám desítky fotek - takže poslanec mluví pravdu
Autor: juas juřica (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
juas juřica (Občasný) - 20.6.2014 > ODESSA s pasa Vatikánů převezla do Latinské Ameriky hovada typu- Mengelle, Eichmann, Koch... a desítka ss vrahů.Jak jinak se dívat na katolickou církev- spolek morální spodiny.

To, že trpěli mnozí kněží v koncentrácích je jen potvrzením toho o jakou organizaci jde v případě katolické církve.
Vzpomeňme p.M.Kolbeho či mnoha německých kněží a teologů.
<reagovat 
čtenář vo - 20.6.2014 > církev musí nějak žít.To, že polovina kněží byla agenty STB není novinka.Jak by přežili, kdyby se nepodrobili režimu.Tak to chodí.Slává bohu všemohoucímu, pkněži jsou proroci....těm je dovoleno pro víru vše. tak drž hubu
<reagovat 
Roklista (Občasný) - 20.6.2014 > Tohle je celkově poněkud složitější problematika. Předem nutno podotknout, že uvnitř hierarchie katolické církve šlo po celá staletí především o moc a peníze. Což se odedávna vědělo a byly nejrůznější snahy to napravit. Jenomže asi se stejným účinkem, jako když se různí lidé hrnou do politiky s příslibem boje proti korupci. Taky po dlouhá staletí katoličtí kněží žehnali vojákům na obou stranách jakékoliv bitvy. O nějaké Ježíšovo poselství moc nešlo. Začátkem minulého století církev začínala ztrácet vliv. Doby, když papež rozhodoval o dění na kontinentu byly ty tam. V celé Evropě došlo k prudkému vzestupu dvou politických směrů: fašismu a komunismu. Komunismus představoval pro církev skutečnou hrozbu, proto podporovala spíše fašistická uskupení, protože s těmi byla schopna najít ideologický kompromis. Je taky rozdíl mezi fašismem v jihoevropských zemích a německým nacismem. Nacisté neměli pro katolickou církev moc místo (a už vůbec ne SS), jenomže z nich všichni měli nahnáno, a tak jim i církev lezla do zadku. Naproti tomu v Chorvatsku byl katolicismus nedílnou součásní mimořádně zvrácené ustašovské ideologie (inkvizice hadr). Ustašovci sice co do počtu obětí na nacisty neměli, ale v brutalitě je dalece předstihli. Mezi tím vším se však našli jednotlivci, kteří svoji víru brali především jako povinnost pomáhat lidem. No, byli to jednotlivci a moc jich nebylo. Já si vůbec myslím, že úspěchy křesťanské morálky jsou akorát úspěchy jednotlivců.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter