Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jeden ze "zaručených důkazů" laserové zrcadlo na měsíci
Autor: ulanude (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ulanude (Občasný) - 14.8.2014 > pohled na hráběmi upravenou plochu vpředu a posypanou cementem vedle je komický
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > první masová mystifikace rozhlesem- rok 1934- přílet martanů- uvěřila celá americká populace- vznikl chaos-¨první masová mysr¨tifikace Tv - přistání na měsíci uvěřila celá populace.

<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > legendy mají tuhý život: onen syrakusan taky zapálil zrcadly lodstvo nepřítele.
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > KDO TO BYL A PROČ !!!

Kdo vymazal originální záznam prvního přistání na Měsíci a proč?



Astronauté Neil Armstrong a Edwin Aldrin umístili v roce 1969 na měsíčním povrchu kameru, která dokumentovala jejich pobyt. Ta zůstala v Moři klidu dodnes. V roce 2009 se zjistilo, že značné množství materiálu, který kamera odeslala na Zem, někam zmizelo. Vesmírná agentura NASA zorganizovala rozsáhlou pátrací akci, ale bez úspěchu.

Protože formát přenášeného videosignálu nebyl kompatibilní s technikou využívanou TV společnostmi, musela NASA jednotlivé sekvence před televizním vysíláním upravovat. Kvůli zkreslení, ke kterému během konverzi videa docházelo, pak milióny diváků na celém světě viděly tmavé a zrnité záběry.


<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > NEVYVRÁCENÉ POCHYBNOSTI O PŘISTÁNÍ NA MĚSÍCI.
Přes obrovskou propagační kampaň a jistou důvěryhodnost existuje stále dost důvodů pochybovat o tom, zda na Měsící lidé skutečně přistáli. Po dlouhá léta je diskutováno mnoho indicií, které napovídají, že na Měsící lidé zřejmě zanechali stopy, ale ne pomocí lidí, ale pomocí stroje.

Nejzávažnější argumenty proti pravdivosti o přistání

1. Van Allenovy pásy (400-50.000km nad Zemí)
Země je obklopena radiačními pásy, známými také jako Van Allenovy pásy, jejichž záření je pro lidskou bytost smrtící. V té době neexistovala ochrana, která by bezpečně ochránila jejich život.
Citace z Wikipedie: "Lidem a živým organismům obecně jsou vysokoenergetické protony a záření beta ve van Allenových pásech životu nebezpečné, neboť částice, které se v nich velkou rychlostí pohybují, jsou s to porušit lidskou DNA."

2. Fotografování objektů na Měsící
Existuje řada fotografií, dokazující, že rozdílné stíny (délka, úhly) byly způsobené několika světelnými zdroji a ne jedním, velmi vzdáleným zdrojem, sluncem. Snímky pořízené v ostrém protisvětle vykazují mimořádnou kresbu v detailech. Takové snímky vyžadují další světelný zdroj, který tam údajně nemohl být. Nezapomínejme, že konstrukčně byly fotoaparáty ze 60. let 20 století.

3. Neznámé kamery
Existují záběry nastupujících astronautů do modulu na měsíčním povrchu, které údajně snímala kamera umístěna na na měsíčním povrchu. O takové kameře ale předtím nikdo nezveřejnil jedinou informaci.

4. Přistávání a start modulu
Přistávací modul nezanechal při přistávání na Měsící žádné stopy. Modul v té době vážil cca 8 tun + hmotnost paliva. Modul také podivně odstartoval. Nebylo přitom vidět "vyšlehnutí" spáleného paliva a náhle byl pryč.

5. Chování astronautů
Po dlouhá desetiletí Armstrong nikdy na veřejnosti nevystoupil a svým způsobem mlčel. Absolutně nestandardní chování tak slavného člověka, který se ke svému mlčení nikdy veřejně nevyjádřil.

6. Politická situace v té době
V té době probíhala studená válka mezi USA s SSSR a přistání na Měsící po úspěších Sovětů ve vesmíru byla naprosto prestižní ideologická a politická záležitost, která měla dostat USA opět do prestižního postavení největší velmoci na světě. Z toho důvodů byl program v podstatě neomezeně finačně dotován a neexistovaly věci, které by se nedaly zmanipulovat, zvláště když se dobře využil moment překvapení a patřičná mediální hysterie. Po skončení programu se po dlouhá desetiletí nikdo nesnažil na Měsíci přistát.

7. Prokázánít pravdivosti přistání
Lze jen těžko prokázat, že lidíé na Měsící přistáli, protože se vše odehrálo na odvrácené straně Měsíce. Vizuálně lze důkazy přinést až po další expedici na odvrácenou stranu Měsíce.


<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > 18. červenec 2009 ... Přistáli kosmonauti skutečně na Měsíce, Stalo se to na odvrácené
straně Měsíce a jsme odkázáni pouze na sdělení NASa
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > Libor
Navsteva Mesice v roce 1969 byl jeden obrovsky podvod. Skoda jen ze takova spousta lidi tomu dnes tupe veri. To je jen dalsi dukaz jak urcite mocne skupiny dokazi manipulovat se s lidmi.
Reply | Reply with quote | Quote
<reagovat 
Čtenář - 14.8.2014 > Návštěvu Měsíce pojal v jednom článku poněkud jinak Pavel Toufar. Zabýval se totiž osudy astronautů po skončení jejich misí, přesněji řečeno psychickým, zdravotním a společenským dopadem. Edwin Aldrin prožil těžký duševní otřes a dva roky po vstupu na půdu Měsíce musel vyhledat psychiatra. Rozvedl se a uchýlil do ústraní. Neil Armstrong situaci zvládl a stal se vysokoškolským profesorem. Třetí z posádky Mike Colins byl jmenován ředitelem kosmického muzea ve Washingtonu. Původně klidný a vyrovnaný stal se nervózním a začal kouřit. Na otázku, zda by chtěl znova letět, odpověděl, že ani za nic. Edgar Michel začal studovat parapsychologii, James Irwin se věnoval náboženskému hloubání a tvrdil, že se na Měsíci setkal s Bohem. Nejvíce odolný byl John Young, který se dostal do vesmíru několikrát a dostal se až do raketoplánu, aniž by utrpěl nějaké psychické újmy. Většina ostatních astronautů byla odchodem do civilu šokována - jednak tím. že je znechucovali reklamy a novináři, jednak změnou života, nicméně si většinou nalezli uplatnění jako ředitelé, experti, podnikatelé, profesoři.

?????????? anebo je vše jinak
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter