Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Židovská plutokracie v USA tančí oslavné tance
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.8.2014 > Bohužel vidí to i slepý. židovské bankovní domy v USA + Šanghajská židovská skupina ( velmi vlivná židovská komunita v Číně) ( jediní vládcové světa) dobývají postupně svět.Libye, Irák, Albánie,Ukrajina.........jen namátkou
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > Bohužel vidí to i slepý. židovské bankovní domy v USA + Šanghajská židovská skupina ( velmi vlivná židovská komunita v Číně) ( jediní vládcové světa) dobývají postupně svět.Libye, Irák, Albánie,Ukrajina.........jen namátkou
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > Bohužel vidí to i slepý. židovské bankovní domy v USA + Šanghajská židovská skupina ( velmi vlivná židovská komunita v Číně) ( jediní vládcové světa) dobývají postupně svět.Libye, Irák, Albánie,Ukrajina.........jen namátkou
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > :-)))) když by se to co píše komanč výše a vzalo jako konspirační fór, tak za tohle mohou židé na 100 procent.
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > stejný scénář jako na Ukrajině.Rozbombardovat domy a vyhnat obyvatelstvo.Rozbombardovat Doněck, Luhansk a postřílet etnické rusy a vyhnat je - to je obrazy Gazy
i Ukrajiny.




<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > Na straně Kyjeva bojují dvě skupiny vojsk:

1.ukrajinská armáda,
2.soukromé armády oligarchů, žoldáci a jednotky Pravého sektoru.
Ukrajinská armáda se nyní skládá převážně z násilím odvedených vojáků bez výcviku a bez motivace. Na Ukrajině byla vyhlášena již třetí mobilizace, (info zde), proti které se zvedá stále větší odpor. Viz. např. zde nebo zde.

Druhá skupina bojující na straně Kyjeva jsou soukromé armády oligarchů, žoldáci a jednotky Pravého sektoru, které bojují za peníze.

Tyto polovojenské jednotky se používájí převážně jako čistící – tedy při provádění genocidy civilního obyvatelstva. Typickým představitel je fašistický prapor Azov, viz zde.

Na druhé straně fronty nyní bojuje zejména místní domobrana, doplněná dobrovolníky z Ruska. Okrajově na straně domobrany bojují i jiné národnosti – Srbové, Češi, Španělé. Jedná se o vysoce motivované vojáky, mnohdy s bojovou zkušeností z Čečenska a s vojenským výcvikem u různých druhů vojsk.

Tyto okolnosti měly za následek následující skutečnosti:

Jednotky Kyjeva byly pod neustálýmy útoky od neviditelného nepřítele, který využívá taktiku partyzánského boje – udeř a uteč. Viz. Např. zde.

První byla zničena u Zelenopole skoro celá 72 mechanizovaná brigáda. Video např. zde.

Ostatní součásti bojového uskupení byly ničeny po částech neustálým odstřelováním.

Situace se stávala neudržitelnou. Kyjev přiznal ztrátu 7 letadel při pokusu o zásobování obležených jednotek. Další pokusy o zásobování po zemi skončily zničením zásobovacích konvojů.

Demoralizovaní vojáci, bez velení, jídla a munice začali hromadně přecházet do Ruska.

4.8.2014 do Ruska uteklo přes 400 ukrajinských vojáků.

7.8. 2014 odstupuje z funkce Andrej Parubij - tajemník Národní bezpečnostní a obranné rady Ukrajiny (orgánu, který řídí Ministerstvo obrany a ozbrojené složky).

8.8.2014 Zbytky zdecimovaných sil v počtu něco přes tisíc mužů uniknou z obklíčení. Na místě zanechají desítky kusů obrněné techniky.

9.8.2014 – Porošenko dal pokyn k prošetření selhání speciální operace na hranici s Ruskem.

Celková ztráty ukrajinské armády v mrtvých a raněných v Jižním kotli jsou odhadovány na 2-3 tisíce lidí.

Bylo zničeno vybavení tohoto bojového uskupení. Navíc část z tohoto vybavení přešla do rukou domobrany.

8.srpna domobrana uvedla, že se zmocnila 67 kusů bojové techniky v různých stupních poškození včetně 18 systémů "Grad“, protiletadlových systému „Vosa“, 15 tanků a obrněných transportérů, houfnic, přenosných protiletadlových systémů a BVP.

Závěr:
Byly zničeny elitní jednotky ukrajinské armády. Jejich obnova v dohledné době není možná. Tím došlo alespoň k částečnému vyrovnání sil.

Masivní ztráty na straně Kyjeva vedly k vystřízlivění ohledně rychlého konce války. Zvedl se odpor proti další mobilizaci. Lidé nechápou, proč by se měli nechat zabíjet.


<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > USA daly Kyjevu volnou ruku k použití balistických raket proti civiln¨ímu obyvatelstvu


To naznačuje, že ukrajinské bezpečnostní síly dostaly záruku a bianco šek od Američanů. Nezajímá je, co říkají Rusové, co říká mezinárodní společenství, či dnes dokonce Evropa. Mají svůj bianco šek, a zatímco je platný, chtějí se vypořádat se situací v Doněcku co nejrychleji,“ řekl Klincevič RIA Novosti.

Použitím balistických raket sáhla ukrajinská armáda k extrémním opatřením, která uškodí především civilistům, poznamenal tento zákonodárce.

„Zaprvé, je to velmi velká nálož, obrovská exploze. Tudíž je to více i psychologická zbraň, která způsobí maximální škody, primárně civilní populaci,“ řekl Klincevič.

Balistická raketa uletí asi 200 kilometrů, ale není přesná, což znamená, že „nebudou (Ukrajinci) vždy schopni zasáhnout vojenská zařízení a blízké stroje. Takže když střílí na nějaké místo, budou zasaženi civilisté,“ řekl zákonodárce.

Počátkem téhož dne Kyjevem vedené síly zaútočily na Luhansk balistickou raketou Točka-U, oznámila televize Rossija-24, kdy citovala zdroj v silách domobrany.

Základem Točky-U je jednostupňová balistická raketa, kterou lze řídit během letu. Může nést jadernou a chemickou hlavici, jakož i konvenční vysoce explozivní nálože. Po kolapsu Sovětského svazu zůstalo jisté množství odpalovacích zařízení, přídavných zařízení a raket v několika bývalých sovětských republikách, z nichž asi stovka na Ukrajině.

Moskva opakovaně vyjádřila své obavy ohledně zpráv o tom, že ukrajinské vládní jednotky používají balistické rakety proti stoupencům nezávislosti na východě země.


<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > 19. 8. 2014
Mezinárodní trestní soud v Haagu čelí západnímu tlaku nezkoumat válečné zločiny v Gaze
Mezinárodní trestní soud v Haagu se systematicky vyhýbá zahájení vyšetřování možných válečných zločinů v Gaze v důsledku nátlaku Spojených států a dalších západních zemí, varují bývalí pracovníci soudu a právníci

<reagovat 
čtenář k ukrajině - 19.8.2014 > Sociální prostředí, jako to, které převažovalo na Ukrajině během období „nezávislosti“, během kterého krádeže a prostituce byly ceněny především, nijak vývoji nenapomáhalo. Lze předložit případ, že takové prostředí vytváří opačný evoluční tlak: pokud jsou všechny žádoucí ženy prostitutkami a jedinou zbylou ekonomickou příležitostí je krádež, pak si biologické přežití žádá kradení. To činí velkou přední kůru mozkovou nadbytečnou a ti s menší kůrou jsou schopnějšími zločinci. Výsledkem je populace ovládaná lidmi bez jakýchkoliv lidských hodnot, kteří sledují striktně biologické cíle hromadění zdrojů a reprodukce.


<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > Abych nevedl plané řeči, připomínám, že anglo-americké letectvo záměrně zlikvidovalo za jednu noc v dubnu 1944, kdy válka byla naprosto rozhodnutá více než 120,000 civilistů Drážďan a Lipska, což byl případ barbarské genocidy. Pak americké atomové bomby zničily japonská města Hirošimu a Nagasaki, což stálo několik set tisíc lidských životů. Později následovalo masové vyhlazování obyvatel Vietnamu a Kambodži napalmem a Agent orange jež vyráběla Syntezia Pardubice. V posledních letech tristní výčet vašich obětí doplnily stovky tisíc lidí v Afghánistánu a Iráku.


<reagovat 
Čtenář - 19.8.2014 > Izrael znovu útočí v pásmu Gazy, jednání zkrachovala

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter