Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co o nich víme a oni nám vládnou tiše jak pavouk co spřádá sítě
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 26.9.2014 > „Na I. sionistickém kongresu v Basileji roku 1897, respektive na paralelně kona-ném tajném kongresu židovského zednářského řádu B’nai B’rith, kterého se účast-nilo 40–50 delegátů, bylo rozhodnuto o vyvolání I. světové války, jejímž cílem by-lo zničení evropských monarchií, a následné instalování bolševické revoluce v Rus-ku jako mocenského prostředku židovského ovládnutí světa. Bolševismus měl být po skončení války rozšířen do celé Evropy. Teprve po stabilizaci bolševické vlády na kontinentě se mělo začít s jeho rozšířením do ostatních států světa. Židovský záměr se však nezdařil, především pak proto, že mentalita Evropanů byla ještě pří-liš křesťanská a vliv katolické církve poměrně značný. Záměr předpokládal přizpů-sobení komunistické ideologie poměrům v Asii a Africe, stejně jako v Americe. Bolševismus se podařilo instalovat pouze v Rusku, kam byl přinesen a podporován především americkými židovskými bankami.
<reagovat 
joj (Občasný) - 26.9.2014 > Z prvních 217 signatářů Charty 77 z 1. 1. 1977 bylo 98 Židů, kupříkladu V. Ha-vel, J. Hájek, J. Dienstbier, P. Pithart, P. Uhl, R. Palouš, M. Palouš, L. Lis, L. Va-culík, P. Kohout (Hahn), J. Ruml, Z. Jičínský, Z. Mlynář (Šling), F. Kriegl, P. Ry-chetský, R. Slánský ml., V. Šilhán, J. Lederer, L. Dobrovský (Hamerschlag), M. Uhde, G. Sekaninová-Čakrtová, J. Sokol, J. Schneider, J. Petránek,
<reagovat 
joj (Občasný) - 26.9.2014 > Jakousi generální zkouškou na stažení bolševismu z oběhu byl v Českosloven-sku tzv. obrodný proces na jaře 1968, jehož vůdcem byl Žid Eduard Goldstücker. Židé, kteří koncipovali rok 1968, E. Goldstücker, J. Pelikán, L. Vaculík, J. Kohout, J. Hájek, I. Klíma, O. Šik, A. J. Liehm, E. Löbl, O. Černík, J. Procházka, V. Šilhán, F. Kriegl atd., pokud se toho dožili, byli rovněž mezi iniciátory převzetí moci v roce 1989. Revize komunismu v Československu v roce 1968 měla usnadnit po-stupnou anexi území Československa „Západem“ a dospět tak k podobným stavům jako nyní po roce 1989.
<reagovat 
joj (Občasný) - 26.9.2014 > Všichni mluvčí byli Židé nebo zednáři: J. Hájek, V. Havel, J. Patočka, R. Battěk, V. Benda, S. Devátý, J. Dienstbier, M. Hájek, L. Hejdánek, T. Hradílek, M. Hromádková, B. Janát, E. Kantůrková, J. Kozlík, M. R. Křížková, M. Kubišová, M. Lehký, L. Lis, J. Litomiský, V. Malý, A. Marvanová, D. Němcová, M. Palouš, R. Palouš, B. Placák, M. Rejchrt, J. Ruml, Jiří Ruml, J. Šternová, J. Šabata, A. Šabatová, L. Šilhánová, J. Štern, P. Šustrová, Z. Tominová, M. Tyl, J. Vohryzek a A. Vondra.
Charta 77 byla od svého založení koncipována jako zednářská lóže

<reagovat 
joj (Občasný) - 26.9.2014 > OSN jako administrativní základna pro řízení světa, a po ní celoevropské orgány (EHS, atd.), a posléze i celosvětové organizace jako Světo-vá banka, Mezinárodní měnový fond, Světová organizace obchodu, G7, Trilaterální komise, Evropská banka pro obnovu a rozvoj, Bilderbergové, CFR, atd. Všechny tyto instituce jsou řízeny Židy.
<reagovat 
joj (Občasný) - 26.9.2014 > Independent Order B’nai B’rith (Synové smlouvy) byl založen v New Yorku 1843 východními Židy (Aškenázy) na pokyn Rothschildů. Podnětem jeho vzniku bylo rozrušení světové veřejnosti ze židovské rituální vraždy v Damašku (1840). Je to výhradně židovský zednářský řád, jemuž jsou v podstatě podřízeny všechny zed-nářské lóže na světě. Nejvyšší vedení zednářstva je právě zde. Řád provádí světo-vou židovskou politiku ve velkém stylu – rozpoutal bolševické revoluce v Rusku v letech 1905 a 1917, revoluce v Německu a Maďarsku v roce 1918 a 1919, I. a II. světovou válku, a dále pak 2 638 revolucí a převratů v celém světě. Jeho finanční oporou je Rothschildova bankovní říše. Jeho členy byli resp. jsou K. Eisner (Salo-mon Kosmanowski), E. Toller, E. Mühsam, K. Radek (Sobelsohn), M. Leviné, B. Kun (Aron Kohn), K. Liebknecht, A. Kerenskij (Kirbis), P. Helphand, L. Trockij (Bronstein), B. Baruch, L. Brandeis, W. Wilson, F. D. Roosevelt (Rosenfeld), J. F. Kennedy, H. Truman (Salomon Treumann), L. Berija, J. Andropov (Lieberman), Z. Brzezinski, H. Kissinger, atd. Řád zahájil svojí destrukční činnost založením veliké lóže v roce 1883.
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2014 > Obdobný proces jako u nás byl nastaven v Polsku, kde vznikla tzv. Solidarita, je-jíž poslání bylo stejné jako v případě Charty 77. Personální jádro tvořili přímí po-tomci Židů-bolševiků z Oděsy. Jejími členy byli Židé Lech Walęsa (Lejba Kohne), Adam Michnik (Aaron Szechter), Jacek Kuron (Izaak Cukerman), Bronislaw Gere-
13
mek (Berela Lewartow), Wlodzimierz Cimoszewicz (Dawid Goldstein), Karol Mo-dzelewski (Samuel Mandel), Jan Maria Rokita (Izaak Goldwicht), atd. Špičky Soli-darity dirigoval jiný vysokostupňový zednář z B’nai B’rith, Zbigniew Brzezinski. V Polsku tedy nastal stejný proces jako u nás i v celém východním bloku. Likvida-ce národní suverenity Polska, rabování národního bohatství mezinárodním Židov-stvem a zatažení Polska do jeho struktur – Evropské unie a NATO. V Polsku tzv. šokovou terapii Židů Sachse a Söröse zavedl Leszek Balcerowicz, obdoba V. Klau-se u nás.
Teď si ocitujme, co říkají o tomto muži dobře informované polské materiály:
Žid Leszek Balcerowicz (vl. jménem Aaron Bucholtz) – je hlavním nepřítelem polského národa i svobodného nezávislého Polska, zednář. Fanaticky a zuřivě ne-návidí Poláky i Polsko. Od roku 1969 byl členem PZPR (Polská sjednocená dělnic-ká strana). Globalista, stejně jako Klaus byl agent Sachse a Söröse. Můžeme říci, že je to hlavní „rabín“ židovské lichvy v Polsku. Ministr financí. Zavedl v Polsku po roce 1989 dravčí kapitalismus. Tato protipolská reforma (právě tak jako u nás re-forma Klause) měla skrytý politický cíl, aby Polsko bylo donuceno vyprodat znač-nou část národního majetku mezinárodním (i tuzemským) Židům, kteří budou roz-hodovat o osudech příštích polských generací, pracujících u Židů jako nevolníci – a to ve vlastní zemi. Balcerowicz je od 1. května roku 2000 v radě Evropské cen-trální banky. Je také členem globální organizace „Grupa 30“, založené roku 1978.
Byla založena z iniciativy Rockefellerovy nadace Židem, zednářem a globalistou jménem Geoffrey Bell. Současným presidentem této organizace je rovněž zednář a Žid, Alan Greenspan, který byl ještě nedávno představeným Federální Reservní Banky v USA.
Ukážeme si ještě, co říkají polské materiály o „hlavě“ Solidarity, Lechu Walęso-vi. Žid Lech Walęsa (vl. jménem Lejba Kohne) – nepřítel číslo 1 polského národa i svobodného a nezávislého polského státu, polonofob, diversant, agent SB (obdoba StB, pseudonym „Bolek“) – spoluúčastník „dohody“, uzavřené mimo vědomí pol-ského národa se zločinci z PZPR a SB – viz tajné rozhovory v Magdalence a „kula-tý stůl“. Sehrál významnou úlohu při zablokování pokusu o skutečné zúčtování s komunismem a prosazení politiky „tlusté čáry“ (za minulostí), prokázal služby zlo-čincům z UB a SB. Rytíř „Řádu Bílého Orla“ (kawaler Orderu Orla Bialego) – byl vlastně prezidentem židokomuny a všech „Ubeków“ (v našem prostředí estébáků). Otcem Walesy byl německý Žid jménem Kohne, který však sloužil v německé ar-mádě.
Další významný činitel ze Solidarity byl Žid Bronislaw Geremek (vl. jménem Berela Lewartow)
<reagovat 
čtenář Sokratova žačka - 27.9.2014 > Jsou nejschopnější a neorganizovanější, proto jsou u moci. Jen mi není jasné, proč někteří z nich jsou považováni za věřící - katolíky - i když z logiky věci i dle komunistických myšlenek (náboženství - opium lidstva) vyplývá, že katolická církev by měla být jejich nepřítelem ... a ta stále touží po vládě nad světem-lidmi (nyní především viz jižní Amerika, Afrika) ...
<reagovat 
Čtenář - 27.9.2014 > v přísaze zednářské loži židovské je: za všech okolností a jakkoliv- žid, zapře li svou víru. aby získal moc a pomohl svým soukmenovcům klidně konvertuje ke komukoliv, tak činí jeho posvátná povinnost - jen tak svému lidu je prospěšnější.Pomáhá rozšířit světovládu.Moc a kapitál jsou pro ně vše- cesta není důležitá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter