Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co o nich víme a oni nám vládnou tiše jak pavouk co spřádá sítě
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Čtenář - 26.9.2014 > Obdobný proces jako u nás byl nastaven v Polsku, kde vznikla tzv. Solidarita, je-jíž poslání bylo stejné jako v případě Charty 77. Personální jádro tvořili přímí po-tomci Židů-bolševiků z Oděsy. Jejími členy byli Židé Lech Walęsa (Lejba Kohne), Adam Michnik (Aaron Szechter), Jacek Kuron (Izaak Cukerman), Bronislaw Gere-
13
mek (Berela Lewartow), Wlodzimierz Cimoszewicz (Dawid Goldstein), Karol Mo-dzelewski (Samuel Mandel), Jan Maria Rokita (Izaak Goldwicht), atd. Špičky Soli-darity dirigoval jiný vysokostupňový zednář z B’nai B’rith, Zbigniew Brzezinski. V Polsku tedy nastal stejný proces jako u nás i v celém východním bloku. Likvida-ce národní suverenity Polska, rabování národního bohatství mezinárodním Židov-stvem a zatažení Polska do jeho struktur – Evropské unie a NATO. V Polsku tzv. šokovou terapii Židů Sachse a Söröse zavedl Leszek Balcerowicz, obdoba V. Klau-se u nás.
Teď si ocitujme, co říkají o tomto muži dobře informované polské materiály:
Žid Leszek Balcerowicz (vl. jménem Aaron Bucholtz) – je hlavním nepřítelem polského národa i svobodného nezávislého Polska, zednář. Fanaticky a zuřivě ne-návidí Poláky i Polsko. Od roku 1969 byl členem PZPR (Polská sjednocená dělnic-ká strana). Globalista, stejně jako Klaus byl agent Sachse a Söröse. Můžeme říci, že je to hlavní „rabín“ židovské lichvy v Polsku. Ministr financí. Zavedl v Polsku po roce 1989 dravčí kapitalismus. Tato protipolská reforma (právě tak jako u nás re-forma Klause) měla skrytý politický cíl, aby Polsko bylo donuceno vyprodat znač-nou část národního majetku mezinárodním (i tuzemským) Židům, kteří budou roz-hodovat o osudech příštích polských generací, pracujících u Židů jako nevolníci – a to ve vlastní zemi. Balcerowicz je od 1. května roku 2000 v radě Evropské cen-trální banky. Je také členem globální organizace „Grupa 30“, založené roku 1978.
Byla založena z iniciativy Rockefellerovy nadace Židem, zednářem a globalistou jménem Geoffrey Bell. Současným presidentem této organizace je rovněž zednář a Žid, Alan Greenspan, který byl ještě nedávno představeným Federální Reservní Banky v USA.
Ukážeme si ještě, co říkají polské materiály o „hlavě“ Solidarity, Lechu Walęso-vi. Žid Lech Walęsa (vl. jménem Lejba Kohne) – nepřítel číslo 1 polského národa i svobodného a nezávislého polského státu, polonofob, diversant, agent SB (obdoba StB, pseudonym „Bolek“) – spoluúčastník „dohody“, uzavřené mimo vědomí pol-ského národa se zločinci z PZPR a SB – viz tajné rozhovory v Magdalence a „kula-tý stůl“. Sehrál významnou úlohu při zablokování pokusu o skutečné zúčtování s komunismem a prosazení politiky „tlusté čáry“ (za minulostí), prokázal služby zlo-čincům z UB a SB. Rytíř „Řádu Bílého Orla“ (kawaler Orderu Orla Bialego) – byl vlastně prezidentem židokomuny a všech „Ubeków“ (v našem prostředí estébáků). Otcem Walesy byl německý Žid jménem Kohne, který však sloužil v německé ar-mádě.
Další významný činitel ze Solidarity byl Žid Bronislaw Geremek (vl. jménem Berela Lewartow)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter